Gå till innehåll

Moderatorerna


Danne_b

Rekommenderade inlägg

Hej allihop!

Eftersom det varit lite negativa spänningar här på guiden så tänkte jag dra igång en positiv tråd. Idén är att man ska skriva positiva saker om sin favorit moderator. Och eftersom vår admin Wrang redan fått rätt mycket stöd och uppskattning genom andra trådar så kanske de känner sig lite utanför. Hur som helst, skriv inga negativa saker här! Tycker ni att någon har gjort något fel (vi är alla människor och kan göra fel) så ta upp det med personen ifråga via PM eller nåt, här ska vi skriva till vilken moderator vi vill ge ett litet tack och varför.

(Christian Wrang räknar jag som admin, och för att det ska vara så "rättvist" som möjligt så är det bäst om detta endast gäller våra moderatorer)

Själv vill jag ge en eloge till Niclas. Jag har uppfattat honom som en schysst och trevlig person. Det bästa har varit att han alltid sagt till att han raderat ett inlägg och varför, detta genom ett trevligt PM. Då känns det lite bättre för mig också eftersom jag:

1. får en förklaring till vad jag gjorde fel.

2. utvecklas som medlem och vet att "det där borde jag inte göra om".

Hoppas att ni andra också väljer att ge lite extra beröm till någon som ni tycker varit lite "speciell".

Detta betyder inte att någon är mindre uppskattad, själv har jag hittills endast positiva erfarenheter om de nuvarande moderatorerna.

Så tack till er alla för att ni tar er tid för att kunna göra denna sida bättre.

(Det är inte meningen att detta ska inte vara en diskussion, utan man ska skriva sina egna åsikter. Så snälla, var vänliga och ifrågasätt inte andra medlemmars synpunkter eller liknande)

Mvh Danne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Danne, det värmer verkligen! :) Som jag har skrivit till några av våra medlemmar tidigare så är det ofta inget drömmjobb att vara moderator. Det är alltid svårt att moderera för det är alltid någon som känner sig orättvist behandlad och blir upprörd eller besviken. Men jag är övertygad om att alla verkligen försöker att göra ett bra jobb.

Tack igen! Det är inte så ofta man får denna typ av input!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

För min del så kan alla som jobbar med guiden få en stor eloge. Jag håller inte med alla alltid, men jag uppskattar att folk lägger ner tid och energi för att få guiden till en så trevlig och lärorik upplevelse som möjligt.

Om vi alla hade tyckt likadant hade det varit ett j-a tråkigt forum ;)

Jag vill också ge en eloge till Wrang & ni andra som lägger tid på att göra detta forum till vad det är.

Vad som har varit har varit, lika bra att lägga tråkigheterna bakom sig och köra framåt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker också Vargklo har skrivit mycket klara förklaringar om guidens policy occh liknande. De uppskattar jag.

Det är också trevligt att man får ett svar om man använt varningstriangeln. Då vet man om att man bidragit med något.

Håller med dig. Vargklo verkar vara en väldigt bra moderator och en riktigt schysst person.

Niclas, glömde den tredje punkten:

Du har helt klart den bästa "avataren" på SG och säkert i världen också. Borat är minst sagt en av mina största favoriter. Skulle nog aldrig mer röra saltvattnet om det fanns tillräckligt med "Borat filmer" =)

I liiiike! -respekt

/Danne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tackar för de varma orden! Det är en och annan timme som jag lägger ned på detta. Men vad gör man inte för något man brinner för :)

Jag vill å min sida tacka alla medlemmar för produktiv medverkan. Jag själv var en nykomling får två år sedan, då jag skaffade mitt första kar. SG var en guldgruva för mig med både en otrolig faktabank och många hängivna och erfarna medlemmar som fortsätter att ge råd till nybörjare år efter år. Det är ni som ska ha credit för att göra SG till vad den är idag.

Det jag brinner för i min roll som moderator är att bevara och utvecka detta så att vi kan hjälpa ännu fler personer på traven i denna hobby och därigenom sprida intresset i landet. Ju fler akvarister vi får, desto fler handlare vågar satsa på saltvatten, desto större utbud för oss, desto fler akvarister vill börja osv. osv.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...