teggner Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 fick gå baklänges hem, men tror det blir värre inatt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Här i Örnsköldsvik var det väldigt lungt och fridfullt. Det kom däremot c:a 1dm snö (vilket vi inte sett sedan i November) så man fick känna på hur det är att vara fastighetsägare för första gången... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
fiend Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Har skottat två gånger jag med. Så nu är äntligen min snöskottare bättre begagnad och använd! kanoners! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 15 januari 2007 Författare Dela Postat 15 januari 2007 Allt är lungt här nu å jag har klarat mig från strömavbrott Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.