wrang Postat 22 januari 2007 Författare Postat 22 januari 2007 Fint kar wrangJag tror korallen heter seriatopora calendrium och inte hystrix MVH Richard har letat vidare tror mer att det kanske kan vara en Seriatopora guttatus Stig vad tror du?? Fyller på med vad jag har för djur i burken 3st Chromis viridis - Blå Cromis3st Amphiprion percula - Percula clown1st Naso Vlamingi - Vlamingi kirurg 1st Sandlevande sjöstjärna - Astropecten polycanthus1st Konformad Sandlevande snigel3st Sandlevande sniglar.2st Räkor - Lysmata debeliusEtt antal sniglar bla Margarites pupillus, Cerithium sp, Nassarius sp, Trochus sp, Turbo fluctuosa Citera
stigigemla Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Enligt Bornemans bok och enligt http://whelk.aims.gov.au/coralsearch/html/301-400/Species%20pages/341.htm är det ingen tvekan. Korallskelettets armar är avsmalnande som caliendrum på de bilderna.Caliendrum alltså. Citera
wrang Postat 22 januari 2007 Författare Postat 22 januari 2007 Okey så skönt att det blev klubbat Citera
wrang Postat 29 januari 2007 Författare Postat 29 januari 2007 Kan nu säga att jag gjort en nyhet som jag skrev om mina framtida önskningar.Har köpt mig en Grotech Doserpump NG 3 för att dosera Fauna Marin´s kompletta Balling system Citera
Laggeman Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Gött Christian! Vart köpte du den ifrån?Du får återkomma när du haft den i drift en tid, så man kan få ett utlåtande från dig också. Glöm inte att recencera produkten sen också. Citera
wrang Postat 29 januari 2007 Författare Postat 29 januari 2007 Beställde allt ifrån TritonAkvarium i sthlm Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.