Kung_kex Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Tjenare jag är ny inflyttad i Göteborg å skulle veta lita vart alla salt Afärer ligger.Helst så nära Hissingen som möjligt...Gärna en betyd skala på dom också Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
tropfrog Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 På hissingen finns herkules zoo på herkulesgatan, inte mycket att hänga i julgranen.I Mölndal ligger marinakvariet och i lerum ciklidleken, båda håller god standard och bra sortiment.MVHMagnus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kung_kex Postat 24 januari 2007 Författare Dela Postat 24 januari 2007 ok tack får väll kolla in dom i helgen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 26 maj 2008 Dela Postat 26 maj 2008 sen har du ju Ted i kungsbacka. Trevlig och duktig. Han har dock inga fiskar bara koraller..som är mycket fina och så har jag ju teknik med... http://www.biotedmarin.se/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 26 maj 2008 Dela Postat 26 maj 2008 https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forumdisplay.php?s=&f=153&page=1&pp=35&sort=title&order=asc&daysprune=-1Saltvattensguidens länkregister är utmärkt verktyg att hitta affärer genom. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 26 maj 2008 Dela Postat 26 maj 2008 Tjenare jag är ny inflyttad i Göteborg å skulle veta lita vart alla salt Afärer ligger.Helst så nära Hissingen som möjligt...Gärna en betyd skala på dom ocksåVälkommen på en av våra träffar!Vi har haft 3 träffar denna termin, o senast var vi hos mej. Höll ögonen öppna så skall jag försöka komma ihåg att bjuda in dej speciellt:)Välkommen i gänget:)MvhJonas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 26 maj 2008 Dela Postat 26 maj 2008 Jag kan rekommendera Herkules zoo, jag har bara goda erfarenheter där ifrån. Utbudet är begränsat men det hindrar inte att man kan göra fynd. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 26 maj 2008 Dela Postat 26 maj 2008 Just de ja, din grundfråga.Som Ingemar skriver tycker jag också herkules kan ha fina grejer. Det är värt att åka runt till ALLA handlare, för den ene handlaren kan ha fått in nåt som inte den andre har. Fisk är en chansning som oftast är en förlustaffär för butikerna. Men utan fisk dör denna hobby direkt...vi skulle aldrig klara/nöja oss med bara koraller. Vi får därför vara oerhört tacksamma för att det finns handlare som står till tjänst med fisk o tar dessa risker. Därav en stor eloge och rekommendation till ciklidhuset o marinakvariet som är guldgruvor beträffande fisk. O är du ute efter spskoraller, o inte minst fraggar, är Bioted i KBA en likadan guldgruva. Åk runt o njut!MvhJonas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.