Postat 27 januari 200718 år Ingen som har något att tycka? Månadens bilder kan sedan användas i en almanacka året efter. t.exDet är morgon i Skåne .Jag tycker det är en bra ide. Aldrig fel med fina bilder.Mvh Daniel
Postat 27 januari 200718 år låter som en bra idé tycker jag. det fotas ju hejvilt här på forumet redan så..
Postat 27 januari 200718 år Tycker också att det låter som en bra idé, dags att damma av kameran och börja fota igen.
Postat 27 januari 200718 år Japp, håller med...inspirerande och man kan lära av andra. Bra om man lägger lite teknisk info till bilden. Typ av kamera, inställningar mm./ PP
Postat 27 januari 200718 år Tack .. fotade rätt mycket ute på zoogiganten i måndags .. jag och raketforskaren var ute en sväng . .de fick in en sändning med fisk och grejjer samtidigt.
Postat 27 januari 200718 år Det värsta var att det såg så enkelt ut när du fotade. Bara att kasta upp slavblixten lite nonchalant på akvariekanten ock knäppa av, utan stativ.
Postat 27 januari 200718 år Tycker det låter som en kanon idé! Alltid trevligt att titta på bilder och bli inspirerad.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.