Mats Kling Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 Någon som vet var man får tag i reservdelar,till Black Devil 8000l/h som är gjord av Askoll Italien. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 prova Imazo i Skara ( eller Vara), om det är den pump jag tänker på så har den nog en del gemensamt med lagunapumparna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 VaraMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 Skall se om jag hittar den hemsidan men vad är det du skall ha nytt eller bytt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mats Kling Postat 30 januari 2007 Författare Dela Postat 30 januari 2007 Lager och Axel Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Drakfisken Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 Om du inte får tag på grejerna i Sverige så kan jag kolla nere hos min leverantör i Tyskland.. hör av dig till hans@drakfisken.se i så fall... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.