Gå till innehåll

www.aquastyle.se T5 8X39w


Patu

Rekommenderade inlägg

nån som vet om Pro-1250 låter mycket?

Vet inte om du menar men 150W eller 250W lampor, hur som haver så har jag en med 3x150W och den surrar bara till lite i 2 sek. då den startar i övrigt hör jag den inte alls över övrigt brus från pumpar och skummare - är nära knäpptyst. Men ramperna kan ju vara "individer" så riktigt säker kan man kanske inte va...

/Gierth

Ps till Mattias: Dina stenar är ena pärlor - funkar bra och är mycket vackra! Enbart en pytteliten Nitritpik efter ett par veckor som inget djur (utom jag med kemitesterna) märkte... :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 78
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Det låter ju bra! Kan se den ena kirurgen på bilden också! Känns skönt att de har fått ett så fint akvarium att bo i framöver =)

Vet inte om du menar men 150W eller 250W lampor, hur som haver så har jag en med 3x150W och den surrar bara till lite i 2 sek. då den startar i övrigt hör jag den inte alls över övrigt brus från pumpar och skummare - är nära knäpptyst. Men ramperna kan ju vara "individer" så riktigt säker kan man kanske inte va...

/Gierth

Ps till Mattias: Dina stenar är ena pärlor - funkar bra och är mycket vackra! Enbart en pytteliten Nitritpik efter ett par veckor som inget djur (utom jag med kemitesterna) märkte... :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 månader senare...

Jag har själv denna modellen : Pro-1250, 150 watt "D-serien" med 2 st 150W MH samt 4 T5.

Har haft den igång i 2 månader och jag är helt nöjd. Dock litade jag inte heller på de krokar som

är avsedda för upphängningen, så jag böjde ihop dem och fäste med genomgående bult så att man får en sluten ögla istället.

Annars är jag jättenöjd, bra ljus till bra pris.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...