Ahab Postat 12 februari 2007 Dela Postat 12 februari 2007 Någon som har, har haft eller sett denna kirurg i någon svensk butik? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aengus Postat 12 februari 2007 Dela Postat 12 februari 2007 hade den ett flertal gånger när jag hade butik, men finns sällan på exportörernas listor. en grymt vacker kirurg. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 12 februari 2007 Dela Postat 12 februari 2007 Har Sett dem på Trition akvarium ett antal gånger, både i ungform och vuxen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dallaman Postat 12 februari 2007 Dela Postat 12 februari 2007 han i karlstad (farid) brukar ta in dessa. Mycket fin fisk, Jag har haft... men den dog... efter 2-3veckor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 13 februari 2007 Dela Postat 13 februari 2007 Har haft.. växte snabbt när den hade utrymme.. skiftar också relativt enkelt från ungdjur till vuxen om den utfodras bra och känner sig trygg. Var dock lite väl aggressiv när den blev ensam Acanthurus i burken.. både A.Sohal och A.Lineatus åkte ut och då tog han över rätt mycket.Min kom just från Farid.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klas Postat 13 februari 2007 Dela Postat 13 februari 2007 Jag såg en igår på Korallfisken i Lkpg./Klas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.