Cathulu Postat 22 februari 2007 Postat 22 februari 2007 Ska det sitta en O-ring i "nacken" (neck) på skummaren så att den håller tätt eller??Det känns som det är glapp mellan den undere och det övre delen, och jag fick inte med någon O-ring så därför ställer jag frågan.Tack!//Jens Citera
Klubbsson Postat 22 februari 2007 Postat 22 februari 2007 Jag stjäl ett hörn av din tråd och frågar: Fins det någon svensk butik som säljer en ATI Bubbelmaster 250 ? Citera
fiend Postat 22 februari 2007 Postat 22 februari 2007 Klubbsson: Inte vad jag vet. Beställde min från Tyskland iaf. Citera
Cathulu Postat 22 februari 2007 Författare Postat 22 februari 2007 Jag beställde också min från Tyskland. (jag orkade inte bygga en).Fiend! kan du kolla om du har en O-ring mellan skummarkroppen och skummarkoppen? Citera
Cathulu Postat 22 februari 2007 Författare Postat 22 februari 2007 Jag fick just ett samtal från den Tyskland (http://www.aquapro2000.de) där jag köpte min skummare och han berättade att BM 200 inte har någon O-ring det var den tidigare modelln som hade det. Sen en rolig sak var att dom hade skickat mig en vanlig sp 3000, när jag skulle ha ebn sp 3000 men nivåvakt så att dom skickar mig en sådan och jag får behålla den andra som en gåva för att dom gjort fel. Det kallar jag service!!!! //Jens Citera
greger Postat 22 februari 2007 Postat 22 februari 2007 lite roddigt för dom att kräva tillbaks den, kanske :-) Citera
Cathulu Postat 22 februari 2007 Författare Postat 22 februari 2007 Men dom kunde ju bara ha skickat upp nivåprylarna. Det är ju samma pump Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.