Christer T Postat 27 februari 2007 Postat 27 februari 2007 Vad gör ni som har Tunze streampumpar av "puck" trafon? Monterar den på något sätt? Låter den hänga och dingla? Klipper bort den för att den är ivägen? Citera
kjell Postat 27 februari 2007 Postat 27 februari 2007 Hej! Nästa streamer jag köper ska jag prova att klippa bort pucken,får inte plats med fler.Har satt en kabel kanal ovanför akvariet,dom grå dosorna är till uttagen för belysningenMvh Kjell Citera
ramq Postat 27 februari 2007 Postat 27 februari 2007 Den fick gå till återvinningen tillsammans med kartongen...Nej, skämt åsido. Jag satte upp den i en träregel i bänken under karet på en "lagom ventilerat" ställe, med hjälp av en skruv i centrum. Med andra ord försöker jag inte gömma den bakom en massa annan apparatur, då dessa kan bli en aning varm. Citera
wrang Postat 27 februari 2007 Postat 27 februari 2007 Vadå man kan väll ej klippa bort transformatorn (Svarta pucken)? Citera
stigigemla Postat 27 februari 2007 Postat 27 februari 2007 Kommer jag ihåg rätt går pumpen på 24 volt. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.