Fusion Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Söker efter vart man kan köpa Madarinfiskar (Pterosynchiropus) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MichaelE Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Jag tror inte att jag har varit inne i en affär som INTE har mandariner, även om "din" affär inte har dom inne kan dom ta hem åt dig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fusion Postat 28 februari 2007 Författare Dela Postat 28 februari 2007 Tycker jag har varit inne i varenda akvariebutik på 15 mil radie utan att ha sett nån. Får nog pistolhota personalen tills jag får tag i fiskarna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 28 februari 2007 Dela Postat 28 februari 2007 Jag tror att inom dina 15 mil så tror jag att jag sett madariner i 3 butiker den senaste tiden. Triton, korallrevet och korallfisken. Ring och kolla om de har hemma. Finns säkert fler men jag har inte sett dem där. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fusion Postat 28 februari 2007 Författare Dela Postat 28 februari 2007 Får bli en sväng till Täby och Triton hör jag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klubbsson Postat 1 mars 2007 Dela Postat 1 mars 2007 Korallrevet i Södertälje hade en i Tisdags ialla fall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.