Moose Postat 31 mars 2007 Postat 31 mars 2007 vill bara säga tack för ett trevligt och intressant universeums-besök.Följer gärna med ngn mer gång.MVH Moose och Martina Citera
-=Mr_B=- Postat 31 mars 2007 Postat 31 mars 2007 Jag vill minnas jag såg ett par kameror, det kommer kanske bilder.Mycket trevligt har det varit i alla fall. Jag vet inte om jag vågar säga lärorikt, för jag tror det mesta sköljde igenom och inte riktigt fastnade, men helt klart intressant. Nästa gång (självklart blir det en sådan) ska jag ha bättre skor, inte för att gå i, utan för att stå stilla när vi sen snurrar runt i olika butiker efteråt.. Ont i fötterna än. ;- )Tack Lasse, och alla andra deltagande.B! Citera
MattiasN Postat 31 mars 2007 Postat 31 mars 2007 Nyss hemkommen och håller på med inkoppning av dagens fynd Kan bara instämma, tack för en supertrevlig dag! Citera
TomKa Postat 31 mars 2007 Postat 31 mars 2007 Instämmer med dom ovanstående, mycket intressant och trevligt. Stort tack till Lasse. Citera
pimo Postat 31 mars 2007 Postat 31 mars 2007 Jag håller med jag också, mycket trevligt och intressant, tackar lasse!Hittade en fin acropora och en fin hysterix sen hos bengan också, så det har varit en mkt bra dag! Citera
Lasse Postat 31 mars 2007 Postat 31 mars 2007 Tack skall ni ha själva nu försöker vi göra en ny visning fram i höst.MVH Lasse Citera
rickard81 Postat 31 mars 2007 Postat 31 mars 2007 Tack för visning idag Lasse de var mycket trevligt Citera
adddo Postat 31 mars 2007 Postat 31 mars 2007 När tar du med universeum till sthlm o kör en visning? Citera
Lasse Postat 31 mars 2007 Postat 31 mars 2007 I det här fallet är det bättre att Moses kommer till berget än tvärtom. Samla du ihop Stockholmsgänget, be Gabbi att hon lånar Christers buss (om han har den kvar) och kom ner till framsidan så skall ni få en visning efter alla konstens regler.MVH Lasse Citera
Micke_Tj Postat 31 mars 2007 Postat 31 mars 2007 Jag får också ta och dra mitt strå till stacken och tacka dej Lasse. Nyss hemkommen från Göteborg Hade en mycket trevlig pratstund hos Pwin också.Med detta säger jag godnatt. Citera
smulan Postat 1 april 2007 Postat 1 april 2007 Jag håller med Mike Tj också ett stort tack Lasse! Nästan nyss hemkommen efter att man släpt av Micke hos honom.Som sagt Nati Nati. Citera
smulan Postat 1 april 2007 Postat 1 april 2007 Glömde att säga att Lasse har ett öppet pensionat i osianen akvariet, för era firrar som har vuxit sig för stora för era Akvarier (viss bytes handel kan förekomma) Citera
Conny Postat 2 april 2007 Postat 2 april 2007 Tack Lasse för en trevlig visning,tack även till de andra som var med och till Thomas L för fina fraggar och gott kaffe.conny Citera
wrang Postat 2 april 2007 Postat 2 april 2007 Ash synd att man ej tog detta oxså. trotts att man bor så när till gbg så tog jag mig en tid för detta. Oavsett om man sett universeum tidigare så hadde det var kul att tjôta lite med övriga saltvattens intressenter Citera
Lasse Postat 2 april 2007 Postat 2 april 2007 Ja - det har hänt en hel del - framförallt i Oceanen där det nu går mer än 1000 korallrevsfiskar tillsammans med hajarna.MVH Lasse Citera
Robert_P Postat 2 april 2007 Postat 2 april 2007 Ja, tack för rundturen Lasse. Mycket intressant.Förresten vart gick batfishen som du postade bilder på för ett tag sedan, kan inte minnas att jag såg den? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.