Robban Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Ja byta låter alltid bra!Kollar över lite och ringer dig nog...Wrang jag vet inte om det är nåt speciellt i den bemärkelsen, personligen tycker jag den är fin för att den är annorlunda. Bifogar en bild jag hittade. Citera
Tedb Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 KZ har 2 st 15 meters kar inte 2 st 30 meters. Och det fina med skummarna är inte bara den koniska formen utan det patenterade sättet att pressa in vatten utan pinwheel och på så sätt vara snällare mot sådant som man vill ha kvar i karet. Acropora Efflorescens var helt slut. Citera
Magnus Postat 23 maj 2007 Författare Postat 23 maj 2007 KZ har 2 st 15 meters kar inte 2 st 30 meters. Och det fina med skummarna är inte bara den koniska formen utan det patenterade sättet att pressa in vatten utan pinwheel och på så sätt vara snällare mot sådant som man vill ha kvar i karet. Acropora Efflorescens var helt slut.2 x 15m - det var inte värst, som det heter på närkingska....Så det var du som var där i helgen, eller?Och besöket var...? Citera
Tedb Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 2 x 15m - det var inte värst, som det heter på närkingska....Så det var du som var där i helgen, eller?Och besöket var...?Ja, jag var där i helgen. Riktigt trevligt. Fin gammal stad, god mat, god öl och god blyfot på autobahn. Citera
Hultis Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Ja, jag var där i helgen. Riktigt trevligt. Fin gammal stad, god mat, god öl och god blyfot på autobahn.precis som de ska va fick du några bilder med dig hem? Citera
Tedb Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 JodåLägg märke till ljusramperna. Dom var riktigt imponerande. ATI må va billiga men de här var genomtänkta och kvalité. ATI´s lilla fläktar på mitten är föga imponerande när man ser rastret på ovansidan av dessa ramper som låter värmen gå ur. Citera
mr cheezy Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Tedb: Nu måste du ju sett deras lysrör live. Vad kan du säga om dom? Är de så snyggt som man tror av bilder man sett av dom? Då är det ju KZ:as Fiji purple och Coral Light jag pratar om Citera
Tedb Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Tedb: Nu måste du ju sett deras lysrör live. Vad kan du säga om dom? Är de så snyggt som man tror av bilder man sett av dom? Då är det ju KZ:as Fiji purple och Coral Light jag pratar om Ja, mister så snyggt är det. Jag blev speciellt impad av Coral light som gav ett riktigt vackert ljus. Inget mer overkligt blått sken om kvällarna i karet. Fiji purple var riktigt bra dom med och kommer att ersätta Gieseman Pure actinic för gott hemma hos mej. Citera
mr cheezy Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Ja dom skickar men de tar 5 euro extra per rör för att packa dom. Tedb låter ju kanon. Är grymt sugen Citera
mr cheezy Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Ja då vist kan det vara det... Men som för mig som ska köpa 24 st så blir det 120 euro extra bara för att de ska packa dom. Jag kommer absolut byta till dessa rör så fort ekonomin tillåter.. Citera
-FH- Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Beställde från Korallen keller nyss. 2st stenkoraller.. Fan va billigt å bra tänkte jag.. Var glad å så..Men nu fick jag från dom... Dom skickar inte till oss i sverige Citera
Magnus Postat 24 maj 2007 Författare Postat 24 maj 2007 Beställde från Korallen keller nyss. 2st stenkoraller.. Fan va billigt å bra tänkte jag.. Var glad å så..Men nu fick jag från dom... Dom skickar inte till oss i sverige Vi ska dit också så beställ genom Peter på Reefzone! Citera
-FH- Postat 24 maj 2007 Postat 24 maj 2007 Vi ska dit också så beställ genom Peter på Reefzone!Är inte det lite onödigt då jag bara vill ha 2st stenisar? Citera
Norberg Postat 25 maj 2007 Postat 25 maj 2007 Ett litet tipps till er som kikar på sps från Tyska odlare!Slarva inte med att behandla mot AEFW, det är mycket vanligare med dessa ute i Europa änn vad många tror! Citera
wrang Postat 25 maj 2007 Postat 25 maj 2007 Ett litet tipps till er som kikar på sps från Tyska odlare!Slarva inte med att behandla mot AEFW, det är mycket vanligare med dessa ute i Europa änn vad många tror!Kanon tipps tommy. Själv kör jag alla koraller jag köper/får i Tropic Marin PRO-CORAL CURE Citera
Magnus Postat 26 maj 2007 Författare Postat 26 maj 2007 Är inte det lite onödigt då jag bara vill ha 2st stenisar?Tja, vill du att jag svarar på den frågan...Skickat från Örebro eller från Tyskland... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.