Gå till innehåll

snyggt jobbat... - betong akvarium


joda

Rekommenderade inlägg

Fantastiskt!!

Frågan är om de komponenter so är i kontakt med hans vatten skulle tåla saltvatten också. Men annars är det väl inte så svårt att efterapa om man skulle vilja göra det, grundupplägget är ju det samma, sen får man se över behovet av ingående komponenter bara. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ett imponerande stort akvarium och så.. men personligen tycker jag det ser gräsligt ut i slutändan. Förstår inte riktigt varför man vill måla de där sakerna på väggen? :/

Men tur att smaken är som baken =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fint och originellt bygge, enda jag inte riktigt diggar är bakgrunden. Skulle hellre sett en Amazonas biotop med rötter, tropiska växter som orkideer, ormbunkar och en liten bäck som rinner tillbaks i karet (liten sötvattensplan jag själv har haft). Annars är det super och lär väl klara en och annan jorbävning (tror huset ramlar ihop innan det karet ger vika :) ).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

kan hålla med att slutet hade kunnat bli snyggare... som t.ex sydamerikans biotop som clownen skrev eller saltkar...

men jag blev ganska impad av bygget iaf... hade GÄRNA haft det karet själv faktiskt...

//jonatan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...