rasu Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 Jag har ringt runt och frågat efter tankgenomföring i nästan alla akvarie affärer i malmö området idag. ingen har mer än zoogiganten som har 40 mm eller större. någon som vet var man kan köpa 32mm? Jag har nämligen begränsningen att det max får vara 49 mm vid den största diametern på genomföringen (tror det är muttern som är störst). någon som vet vilken storlek det är jag skall använda på genomföringen för att komma under 49 mm vid den bredaste punkten samt var man kan köpa den i malmö onmrådet eller på nätet. Citera
DSB Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 Härhttp://shop.aquablog.se/index.php?categoryID=83 Citera
wrang Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 Härhttp://shop.aquablog.se/index.php?categoryID=83E ju ingen ideNu är flytten över och bredbandet har kommit igång. Dock var det såpass mycket missnöjje med kommunikationen att jag har bestämt mig för att lägga privatpersoner på is under en period.Shoppen är stängd tills vidare. Jag har kontaktat de som hade väntande ordrar för att få ett avslut med dessa. Denna affär finns ju med AkvarieSystem / Sollentuna Hittade denna text på den sidanBorrdiameter för genomföring:d 20 - 27 till 30mmd 25 - 33 till 37mmd 32 - 42 till 45mmd 40 - 53 till 57mm Citera
DSB Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 E ju ingen ideDenna affär finns ju med AkvarieSystem / Sollentuna Oj då, det var ju tur att du uppmärksammade det.Förövrigt, vilket trams (aquablog) hur svårt kan det vara.------------------------------------------------------------------------------------------------Den du hänvisar till (akvariesystem) kan jag rekommendera, köpte en grej förra månaden och fick den på en vecka, samt ett trevligt bemötande. Citera
Draedon Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 akvariesystem är bra, har köpt lite pvc där och har inget ont att säga om dem. trevligt bemötande och bra hjälp. Citera
elNico Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 Snabb service:http://shop.carlen.biz/index.aspEdit: såg nu att det va samma som Wrang länkade till....men rekomenderar dom ändå! Citera
wrang Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 Ja det finns olika ställen själv blir det nog istället på biotedmarin gillar att hålla i saken å fundera lite då man står där. Skönt att ha ett ställe i närheten som man lätt kan få tag på saker Citera
Sillen Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 Oj då, det var ju tur att du uppmärksammade det.Förövrigt, vilket trams (aquablog) hur svårt kan det vara.Att ha affärsverksamhet har många sidor och en ska vara att det ska vara värt att lägga ner den tid som krävs för att man ska få en tillräcklig inkomst. Få affärs idkare bedriver sin verksamhet för att bara vara snälla. Citera
wrang Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 Oavsett hur man skriver eller vad man tycker så hoppas att du nu får tag på din tankgenomförning. Citera
Bioted Marine Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 Jag har tankgenomföringar i lager . För 32 mm tankgenomföring tar jag 107 kr och jag kan skicka mot postförskott till dej redan imorgonbitti om du mailar din adress till mej på info@biotedmarin.se Citera
Constanzo Postat 24 augusti 2007 Postat 24 augusti 2007 Zoogiganten kan beställa hem, tar en dag att leverera. Säg till dem att beställa där dom köper all annan pvc, nämligen av företaget jag jobbar för! Vi har dem på lager från 16mm, och i hundratal! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.