Gå till innehåll

Köpa tankgenomföring??


rasu

Rekommenderade inlägg

Jag har ringt runt och frågat efter tankgenomföring i nästan alla akvarie affärer i malmö området idag. ingen har mer än zoogiganten som har 40 mm eller större. någon som vet var man kan köpa 32mm? Jag har nämligen begränsningen att det max får vara 49 mm vid den största diametern på genomföringen (tror det är muttern som är störst). någon som vet vilken storlek det är jag skall använda på genomföringen för att komma under 49 mm vid den bredaste punkten samt var man kan köpa den i malmö onmrådet eller på nätet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

E ju ingen ide

Nu är flytten över och bredbandet har kommit igång. Dock var det såpass mycket missnöjje med kommunikationen att jag har bestämt mig för att lägga privatpersoner på is under en period.

Shoppen är stängd tills vidare. Jag har kontaktat de som hade väntande ordrar för att få ett avslut med dessa.

Denna affär finns ju med

AkvarieSystem / Sollentuna

Hittade denna text på den sidan

Borrdiameter för genomföring:

d 20 - 27 till 30mm

d 25 - 33 till 37mm

d 32 - 42 till 45mm

d 40 - 53 till 57mm

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

E ju ingen ide

Denna affär finns ju med

AkvarieSystem / Sollentuna

Oj då, det var ju tur att du uppmärksammade det.

Förövrigt, vilket trams (aquablog) hur svårt kan det vara.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Den du hänvisar till (akvariesystem) kan jag rekommendera, köpte en grej förra månaden och fick den på en vecka, samt ett trevligt bemötande.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Oj då, det var ju tur att du uppmärksammade det.

Förövrigt, vilket trams (aquablog) hur svårt kan det vara.

Att ha affärsverksamhet har många sidor och en ska vara att det ska vara värt att lägga ner den tid som krävs för att man ska få en tillräcklig inkomst. Få affärs idkare bedriver sin verksamhet för att bara vara snälla.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...