jabe Postat 11 augusti 2007 Dela Postat 11 augusti 2007 Vad är det här för något? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 11 augusti 2007 Dela Postat 11 augusti 2007 Lite svårt at se på den bilden och jag är ingen expert på id men gör ett försök ¨å får andra rätta mig. Jag skulle gissa att det är en glasros. Inget kul i så fall. Sök på glasros och jämför med de bilderna du då får fram. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bioted Marine Postat 11 augusti 2007 Dela Postat 11 augusti 2007 Ser ut som en liten rörmask. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 11 augusti 2007 Dela Postat 11 augusti 2007 jag skulle säga att det är en rörmask har den ett rör som den kommer ut ur å drar den in sig snabt ibland för att sen komma ut igen efter några sekunder ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jabe Postat 11 augusti 2007 Författare Dela Postat 11 augusti 2007 japp, den försvinner snabbt för att sedan visa sig igen.Något rör syns inte till, den sitter i en sten.Jag har ju andra rörmaskar som är röda, men de ser man ju röret som sitter på utsidan av en annan sten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 11 augusti 2007 Dela Postat 11 augusti 2007 Håller med om rörmask, har precis likadana med diameter 1-3 cm, sitter inte heller i något direkt synligt rör, de är överväxta. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.