Gå till innehåll

Niclas Webbkamera - 470liter


Niclas

Rekommenderade inlägg

Det räcker alldeles utmärkt ännu sa lange!smiley1.gifHan är inte speciellt stor o växer inte till dubbla storleken over en natt... Karet är pa ca: 500L, o inte sa mycket sten... o sluta klaga pa algerna pa rutorna jag tycker att det är snyggtsmiley17.gif

Halsningar fran Berlin!!!!!!!!!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Hej, det är en AXIS 205 med 30 bilder/s den har inbyggd webserver med egen IP. http://www.axis.com/products/cam_205/den kommer nog att ersättas av nya 206 som dessutom finns som trådlös. Men det är mycket kamera för överkomliga pengar och det är skönt att den lever sitt eget liv o inte kräver en dator som ska stå på dygnet runt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Svärd: Jotack Imperatorn håller sig i skinnet nu när jag tagit bort ett par Scolymia oen vad de nu heter... o flyttat dessa till Refugiumet. Han äter allt som man stoppar i burken, måste också säga att det är en mycket trevlig o social fisk, alltid nyfiken. Har haft honom 1 o en halv månad ungefär..

Petrol: Han ligger o slöar ibland.. Men har mår utmärkt!smiley1.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Addo: Jag vet faktiskt inte hur gammal den var när tänderna började färgas, den var redan runt 12cm när jag köpte den, nu är den runt 15.

Hyperbamse. Den blåser inte "på" revet, den blåser över revet, funkar bra, jag har en stream till så det blir lite av "rundgång i karet" men det funkar bra.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att se ett kar Live då man ej har nått själv. Det bästa jag kan se hemma är en DVD med saltvattensakvarium.

Nu när allt är sålt så känns det lite tommt hemma inget som brummar eller slörpar från bänken alt rören.

Såååå skönt trodde verkligen att jag hadde ett tyst akvarium innan, men nu är det som en fis i rymden. Det hörs ejnått alls smiley36.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att se ett kar Live då man ej har nått själv. Det bästa jag kan se hemma är en DVD med saltvattensakvarium.

Nu när allt är sålt så känns det lite tommt hemma inget som brummar eller slörpar från bänken alt rören.

Såååå skönt trodde verkligen att jag hadde ett tyst akvarium innan, men nu är det som en fis i rymden. Det hörs ejnått alls smiley36.gif

har du tips på någon bra dvd?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har en liten fråga till någon om det är någon som har några förslag....

Förut för typ 1 -1½ månad sedan flöt webkameran på helt ... men nu

"hackar " det lite....... kan det ha hänt något på datorn eller har du

Niclas ändrat på något på webkameran ungerfär vid den tiden????

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...