Postat 30 november 200717 år Författare idag har jag äntligen fått köpt och lagt i ny sand så nu börjar det ju likna nåt blev även 5 damseller och en gul igelkottsfisk
Postat 30 november 200717 år Författare ja den ser himla kul ut och följer ens minsta rörelser , han i affären sa att den åt gärna ur handen
Postat 1 december 200717 år Författare lite videos från karet och en kort på den gula igelkottsfiskenhttp://www.svedalaciklid.se/Hemsidan/saltvideo.html
Postat 1 december 200717 år Författare tyvärr har jag inte hunnit gjort färdigt luckorna till ställningen och karet ovanpå är inte igång ännu heller, men här e iallafall lite nya bilder , även helbild på karet
Postat 16 december 200717 år Författare går sin lilla gång här hemma, inget nytt som hänt i karet men däremot har vi köpt ett radhus så det blir snart flytt så därför e det lite stilltje just nu
Postat 23 januari 200817 år Författare lättare att skriva här då jag inte haft tillgång så mycket till datan då vi flyttat
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.