Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 218
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Bör du inte vänta på skåpet? :0 Kommer bli ett jävla jobb att flytta karet senare. Vet att du väntat länge, men gör inte förhastat nu när du är så nära.

Mvh Thomas

Postat

Roligt att se!

Jag skulle dock inte startat karet på en "tillfällig" bänk då det är ett jävla mas att tömma akvariet när det kommit igång och för fullt med koraller osv.

Vad är det för yttermått på akvariets botten?

Postat

Ja kör på nu! Tillslut kanske du kommer fram till att du inte vill ha den bänken. Tänk vilka fiskar du får för 1600 ;).

Mvh Thomas

Postat

Grattis gillar akvariet då jag såg det första gången live i KPHM förra veckan.

Hoppas att du bara som måga andra moddar det så det blir bättre. Tänkte mest på fläktarna som visst skall låta en himmla massa.

Postat
Har även borrat ett hål i skummarkoppen då jag märkte att den skummade bättre när det kom in luft!

Tillsatt lite: ZEObak

Nu mina vänner startar mitt akvarie på allvar:-)

Grattis!

Förresten: luften kommer inte in egentligen, utan den går ut via ditt borrade hål. Den kommer in via din skummarpump, och ut via ditt nyborrade hål. :)

Postat
Grattis!

Förresten: luften kommer inte in egentligen, utan den går ut via ditt borrade hål. Den kommer in via din skummarpump, och ut via ditt nyborrade hål. :)

Ahaaaa ja mkt skall man lära sig:-)

Postat

Så då har det klarnat lite i karet! All den vita dimma som va i vattnet ligger nu på stenarna!

Är det oki att den ligger där? Kommer det kunna börja växa kalk alger om det ligger en vit film på stenen?

Tempen: 27 grader

Salthalt: 1,025

Ursäkta den dåliga kvaliteen på bilderna! Tagna med mobilen!

post-2863-14468914544783_thumb.jpg

post-2863-14468914544897_thumb.jpg

post-2863-1446891454501_thumb.jpg

• Skapa Ny...