svedalaciklid Postat 27 oktober 2007 Författare Postat 27 oktober 2007 jaha då var dagen kommen ska bli kul att sätta lite ansikte på folket man ser här och hör era erfarenheter Citera
Laggeman Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Tack alla som kom idag, det var jättetrevligt att få träffa er! Hoppas fraggarna kommer att trivas i era kar nu bara. Citera
svedalaciklid Postat 27 oktober 2007 Författare Postat 27 oktober 2007 tack för titten ,var mycket trevligt så nu väntar vi med spänning på nästa träff, så är där någon som känner sig manad så skriv Citera
svedalaciklid Postat 27 oktober 2007 Författare Postat 27 oktober 2007 lite bilder från träffen Citera
daniel_i_malmö Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Riktigt tråkigt för mig att jag inte kunde vara med, men svägerskans 40-årsfest fick gå före... Ni ser ut att ha haft det trevligt! Hur stor är kuben på bilden? Citera
svedalaciklid Postat 28 oktober 2007 Författare Postat 28 oktober 2007 citat från hans tråd Karet:Akvariet är alltså en kub med sidan 65cm, dvs knappt 275 liter volymmässigt, men innehåller ca 250 liter vatten inkl. sumpen som är ett 54-liters helglas alá Hornbach. Ställningen har jag själv svetsat ihop på jobb av 20mm fyrkantsjärn som är förstärkt i alla hörn med en plåtvinkel. Ställningen är sedan pulverlackad svart. Utanpå detta har jag limmat fast en sarg av MDF som är obehandlad. Den ska så småningom få sin färg på utsidan. Ovanpå karet har jag en liknande sarg, men som jag skruvat ihop av MDF och vanliga reglar som vilar på karet Citera
a.nilson Postat 28 oktober 2007 Postat 28 oktober 2007 tack för igår. det va jätte kul o träffa er alla Citera
svedalaciklid Postat 30 oktober 2007 Författare Postat 30 oktober 2007 Någon mer som känner sig mogen för att visa sitt kar och snacka lite salt och kanske byta lite fraggar eller sälja lite så hör av er Citera
Johan2x Postat 31 oktober 2007 Postat 31 oktober 2007 Hade jag haft en salttank hade ni varit välkomna när som. Men snart så är det på gång./Johan Citera
svedalaciklid Postat 1 november 2007 Författare Postat 1 november 2007 det är bara att tjoa till när den e klar Citera
Johan2x Postat 1 november 2007 Postat 1 november 2007 det är bara att tjoa till när den e klar Det kan jag lovaEfter ett snabt besök på Zoogiganten idag så är starttiden kortad iallafall Citera
svedalaciklid Postat 1 november 2007 Författare Postat 1 november 2007 hehe har en tendens till att locka när man är i salt affärer men bättre att vara påläst innan man kör igång , läser massvis fortfarande och lär mig massor hela tiden tack vare alla inbitna gamla saltare;) Citera
svedalaciklid Postat 2 november 2007 Författare Postat 2 november 2007 Minerva, du har inte lust att hålla nästa träff? du verkar ju ha ett lagom stort o fint kar att visa upp Citera
Heritage Postat 2 november 2007 Postat 2 november 2007 Finns intresse hos er att åka till Munka-Ljungby, strax utanför Ängelholm, så kan jag tänka mig att visa mitt kar.Beroende av hur många som ev kommer, kan jag kanske fixa en speciell öppettid och visning hos min lokala handlare oxå. Citera
svedalaciklid Postat 2 november 2007 Författare Postat 2 november 2007 låter bra heritage kanske ta upp en intresse anmälan här i tråden dåSkulle det finnas intresse för att åka och titta på heritages kar och kanske besöka hans lokala handlare i munka-ljungby?Intresserade:DanMarie Citera
Freddi Postat 2 november 2007 Postat 2 november 2007 Passar dagen så är jag också intresserad, kunde ju inte förra gången. Citera
svedalaciklid Postat 2 november 2007 Författare Postat 2 november 2007 jo men hör dig för om det går ordna nåt en dag med affären heritage och återkom med en dag som passar så är det lättare att fixa ihopa lista på intresserade Citera
Johan2x Postat 2 november 2007 Postat 2 november 2007 Jag är på, om det inte är ett krav att vara "saltis" utan bara har lite saltstänk/JohanJag kan hämta några på vägen uppåt från Rydebäck om det önskas Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.