Postat 18 december 200717 år Författare Får nyckeln till radhuset på fredag så då e det flyttedagsHar precis gjort valet att göra av med mitt saltkar igen ;(
Postat 18 december 200717 år Får nyckeln till radhuset på fredag så då e det flyttedagsHar precis gjort valet att göra av med mitt saltkar igen ;(Bättre att spara det och skippa dem andra om du frågar mig
Postat 18 december 200717 år Får nyckeln till radhuset på fredag så då e det flyttedagsHar precis gjort valet att göra av med mitt saltkar igen ;(Grattis till radhuset, men tråkigt med ditt saltkar. Nåja, ibland måste man prioritera. Men jag tror du kommer ångra dig
Postat 22 december 200717 år nu är man hemma igen i kylan. bilderna blev tyvärr inte så himla bra, men på ca 75 bilder så blev väl ca 25-30 ok.ska se när träffen kan hållas här men den lär nog bli nån gg i mitten på jan.tråkigt att Dan ska behöva sälja.GOD JUL på er alla.
Postat 22 december 200717 år God Jul & Gott Nytt År Som ni ser är jag inte speciellt aktiv i denna tråd.Har otroligt mycket att stå i nu för tiden, annars tycker jag det känns kul med tråden, att vi kan träffas någongång.
Postat 22 december 200717 år Kul att du finns här petrol... någon gång är ju önskan att det blir ett litet möte "at your place".. finns massor med kunskap på din adress ju..
Postat 2 januari 200817 år Märkligt om man tänker efter kanon väder med lite plus grader på Julafton.....men nu snöar det vart är Skåne på väg igentligen själv hatar jag snö tja snö har vi aldrig mest slask tycker jag.Är den mer som håller med.
Postat 2 januari 200817 år så är det ju här nere. kunde vara sommar 9mån om året istället, höst 1mån, vår 1mån o 1mån vargavinter.=)
Postat 8 januari 200817 år Zoopet Syd ska ha en Sötvatten träff den 16 Feb Kl.13.00 samling på Zoo-Gigantens parkering för en gemensam titt i affären,sen drar vi vidare till Lund för en hemma träff hos en som sysslar med Växtakvarie.Är det nån som är sugen så är det bara att skriva i tråden eller att gå in själva på Zoopet syd och titta och regga er.
Postat 9 januari 200817 år inte varit online på 3 dar... över 400 nya inlägg... suck... jag e me på röj den 2/2
Postat 9 januari 200817 år vi har lite för långt att köra-bil2- annars hade vi gärna kommit.tar ca 1-1½timme. 12mil.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.