tobbs Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Är det någon som ska med på träffen som vill ha skjuts-bil2- på vägen från ängelholm så är det bara att säga till.Jag har grön stjärnpolyp som jag kan ta med om du vill. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 ja tack tobbe.. ses då.. kommer ut med adress sen. Mvh Anders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 det börjar bli några stycken nu.. blir säkert kul o träffas.!! nu får anders putsa rutorna :) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 15 januari 2008 Dela Postat 15 januari 2008 som det ser ut nu så måste jag se till att få bort alla småpartiklar som åker runder efter vattenbytet i förrigår. plus att jag har 2 sandvändande fiskar som älskar att röra runder i sanden..det börjar bli några stycken nu.. blir säkert kul o träffas.!! nu får anders putsa rutorna :) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 19 januari 2008 Dela Postat 19 januari 2008 bara kollar nu så att jag inte missat någon. säg till om nån saknas.anmälda just nu:Manne + SanneLaggemanSpookytobbsFreddiev Johan2xev Scooby Doolördag kl 15.00 den 2/2Hyllegatan 4aYstad Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 19 januari 2008 Dela Postat 19 januari 2008 tänkte ta tillfället i akt och kolla med er som ska på mötet ang..söker lite sniglar till min balja.. någon som har lite "förmånga" så finns intresse här för det../manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 21 januari 2008 Dela Postat 21 januari 2008 tänkte ta tillfället i akt och kolla med er som ska på mötet ang..söker lite sniglar till min balja.. någon som har lite "förmånga" så finns intresse här för det../mannehar säkert ett par tre stycken "över". ser ut att bli en del nya ansikten på träffen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 21 januari 2008 Dela Postat 21 januari 2008 Jag kan ta med min Kejsare om någon är intresserad. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 22 januari 2008 Dela Postat 22 januari 2008 har säkert ett par tre stycken "över". ser ut att bli en del nya ansikten på träffen.Kanon anders.!! ska bli kul o träffas igen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 22 januari 2008 Dela Postat 22 januari 2008 Kommer att försöka ha med någon "Litophyton" fragg till träffen..är någon intresserad så hojta till så ska jag se vad jag kan fixa till.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 22 januari 2008 Dela Postat 22 januari 2008 Jag kan kanske ta med nån lite Euphyllia om nån är intresserad.Ska bara lyckas fragga den jag har.Har även sinulara om nån är intresseard av sådan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 22 januari 2008 Dela Postat 22 januari 2008 Tjena!Är det ok att hänga med på träffen fast man bara har ett nystartat litet 54l nano? Jag bor ju dessutom i Ystad, så det är nära och bra samt att lära känna lite nya människor är ju alltid kul. Är det ok, så kommr jag mer än gärna! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 22 januari 2008 Dela Postat 22 januari 2008 anders har säkert inget emot en nybörjare till.. det är ju vi alla... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 22 januari 2008 Dela Postat 22 januari 2008 Tjena!Är det ok att hänga med på träffen fast man bara har ett nystartat litet 54l nano? Jag bor ju dessutom i Ystad, så det är nära och bra samt att lära känna lite nya människor är ju alltid kul. Är det ok, så kommr jag mer än gärna! klart d e ok, så kom du med. vi flesta är mer eller mindre nybörjare fortfarande. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spooky Postat 22 januari 2008 Dela Postat 22 januari 2008 Jag kan få med mig några knappar, nån skivis och eventuellt sinularia. Är väldigt intresserad av Euphyllia så det får ni gärna ta med er. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Jesper, jag tar med min Euphyllia med två grenar, så kan vi kanske byta mot någon mjukis, tror det är mer rätt väg för mig att gå. Det börjar närma sig nu, mindre än två veckor! De som har möjlighet kan ju ta med eventuell teknik som kan finnas över, nybörjare är alltid tacksamma till lite billiga grejor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 har sinularia i mängder här med o nån är intresserad. Euphyllia skulle kunna va intressant. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Håkan Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Blev karet överfyllt med sinularia Anders? Sålde min andra också så nu har jag ett stort hål att fylla med nytt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
drakfisk Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 hej a.nilson är det plats för en till för en gång skull kan man ju denna gång mvh conny (drakfisk) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Blev karet överfyllt med sinularia Anders? Sålde min andra också så nu har jag ett stort hål att fylla med nytt.det blev så mycket att jag fick dela den sista på 2 för att få plats med den.=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 anmälda just nu:Manne + SanneLaggemanSpookytobbsFreddiev Johan2xev Scooby DooBenganDrakfiskingen jag missat??lördag kl 15.00 den 2/2Hyllegatan 4aYstad Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bechen Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Hadde varit roligt att vara med men skall på semester hoppas på att få hänga på nästa gång hoppas att ni får det trevligtMvh Bech Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Någon kanske har någon trevlig och fin knapp eller skivanemon att sälja till mig på träffen. Det beror givetvis hur mitt kar utvecklas, men annars skulle det bli min första invånare i karet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 här finns alltid nån som har nåt kul med sig som hittar ny ägare.har även en solaris tror ja den heter som behöver nytt hem den 2/2. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 24 januari 2008 Dela Postat 24 januari 2008 http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z=3&mp=%3Cpts%3E%3Cpt%20i%3D%22http%3A//www.hitta.se/images/point.png%22%20y%3D%226147213%22%20x%3D%221374642%22%3E%3Ct%3E%3C/t%3E%3C/pt%3E%3C/pts%3E Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.