Spooky Postat 24 januari 2008 Dela Postat 24 januari 2008 Jesper, jag tar med min Euphyllia med två grenar, så kan vi kanske byta mot någon mjukis, tror det är mer rätt väg för mig att gå. Det börjar närma sig nu, mindre än två veckor! De som har möjlighet kan ju ta med eventuell teknik som kan finnas över, nybörjare är alltid tacksamma till lite billiga grejor. Det låter bra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 28 januari 2008 Dela Postat 28 januari 2008 anmälda just nu:Manne + SanneLaggemanSpookytobbsFreddiev Johan2xev Scooby DooBenganDrakfiskingen jag missat??lördag kl 15.00 den 2/2Hyllegatan 4aYstadHej AndersNu är jag med, äntligen är helgen ledig till 100%Någon annan som från NV skåne som skall med kan vi dela soppa och goda skratt.Hör gärna av Er om det, spara "miljön och vårda reven"/Johan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 28 januari 2008 Dela Postat 28 januari 2008 anmälda:Manne + SanneLaggemanSpookytobbsFreddiJohan2xBenganDrakfiskev Scooby Dooingen jag missat??lördag kl 15.00 den 2/2 Hyllegatan 4aYstad Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 29 januari 2008 Dela Postat 29 januari 2008 Nu börjar det närma sig..!! är det som sagt någon som är intresserad av en litophytonfragg så har jag fraggat så det finns någon liten sten med denna mjukis på.. annars får dom hoppa över till mitt andra akvarie sen.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 29 januari 2008 Dela Postat 29 januari 2008 säkert nån som vill ha den.. känns som om jag får putsa rutorna ordentligt tills på lördag.hörde föresten att FF hade fått in rocka o hajägg idag. tänkte ev åka in i veckan o kolla. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 29 januari 2008 Dela Postat 29 januari 2008 Jag var där när de packade upp sändningen. Såg mycket trevligt ut! Mattias sa att du hade varit där Anders och han visste att jag skulle på träffen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 29 januari 2008 Dela Postat 29 januari 2008 ja va har inte varit där på ett litet tag nu men det blir väl snart en tur dit om. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 Jag har nån grön styliophora fragg på 3cm om nån är intresserad.Har även en lite sten med 3st grön randiga Disusoma skivisar om nån är intresserad av det.Sinulara verkar det inte som att det är lönt att ta med då Anders verkar ha en del. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 Då ses vi imorgon !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heritage Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 Ni får ha det så trevligt allesammans!I morgon är det lite jobb för mig och jag ska åka och titta på en ny skummare:-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 Jag är väl den ende som inte "kan" ta med något. Jag tar med mig pengar och hoppas kunna hitta något fint att stoppa i karet. Vi ses imorgon! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 Ja ha så kul allihop! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 vad blir det för model Roger ??Ni får ha det så trevligt allesammans!I morgon är det lite jobb för mig och jag ska åka och titta på en ny skummare:-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 Du är säkert inte den ende som kommer med en tompåse.. Jag är väl den ende som inte "kan" ta med något. Jag tar med mig pengar och hoppas kunna hitta något fint att stoppa i karet. Vi ses imorgon! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Heritage Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 vad blir det för model Roger ??Ja du. Jag började titta på APF 600 och HEA 150.Det har dykt upp ett par andra alternativ som jag ska kolla på.Lovar meddela hur det blir:ler:. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 ta vad med vad ni har som ni vill bli av med. även sinularia om d e så. ses om nåna timmar. Mvh Anders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Scooby_doo Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 Hej Anders,jag har fått förhinder och kan tyvärr ej komma idag.(har kvar lite blandade koraller som jag kan spara till träffar framöver i SVG syd träffar.)hoppas ni får det trevlig under träffen.~Henrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
drakfisk Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 Ja tack för en trevlig eftermiddag kul o se vem som döljer sej bakom alla namn .Fick köpt några koraller o ska bli skoj se imorgon när ljuset är tänt .Synd att mitt hus inte e klart för då kunde ja ha nästa månad men det är ju inte slut i nu . mvh conny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 det va trevligt med besök.nästa träff ser vi framemot.=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 Tack för idag Anders! Det var ett mycket fint akvarium med toppenkoraller! Jag tog ett par bilder som jag tänkte lägga upp, så kan de som vil berätta vem de är så man har mer än det verkliga namnet att relatera till. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 Tack för en trevlig eftermiddag !!!Kul att få se ett kar som är lika dant som mitt eget.Verkar som Laggeman och Manne tyckte att jag skulle ha nästa träff, och visst kan jag väl det.Får bara hoppas att mitt akvarium klarar sig medans jag är på semester.Vi får väl se när vi kan boka in nästa träff. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 Tack för en trevlig och inspirerande eftermiddag/kväll. På bilden är det jag som har glasögon i rutig skjorta. Nu blev man toksugen på att starta ett större kar.Lite trist att komma hem och märka att skummaren lagt av, den är stendöd. Det blir till att reklamera på måndag. Ha en fortsatt trevlig helg! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 Kul o Träffa er alla.!! Och kolla in lite insperation från anders kar.. fick med en lite trevlig fragg hem också.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 visst va fraggen "liten".=) (jag som står vid det lilla karet) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 Jag är den som sitter framför Tv:n och ser fundersam ut!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.