Patrik Steen Postat 2 april 2008 Postat 2 april 2008 Såg nu vad bra det är vid mina breddrader ju om inte tantan ska jobba så kanske jag dyker upp och kollar läget faktiskt. Citera
Freddi Postat 2 april 2008 Postat 2 april 2008 Du är så välkommen hit så Stene om du kan.Lite mer än 3 veckor kvar till träffen. Citera
Mattias Malmö Postat 5 april 2008 Postat 5 april 2008 Men... när ska ni ha en träff i Malmö eller Lund (eller Staffanstorp) så att en snåljåp utan körkort kan vara med genom att bara nyttja busskortet jag ändå har för att pendla till jobbet? Citera
Bengan Postat 5 april 2008 Postat 5 april 2008 Det finns någon du kan åka med alla gånger. Vi är två som åker från Ystad och ska Laggeman dit åker han från Vellinge. Det finns säkert någon du kan åka med utan att behöva ta dig så långt. Citera
Laggeman Postat 5 april 2008 Postat 5 april 2008 Precis! Jag har plats, så du är välkommen att hänga på mig Mattias. Citera
daniel_i_malmö Postat 5 april 2008 Postat 5 april 2008 Ett tips: Den 19 april åker Malmö Akvarieförenings saltvattensakvarister på affärsresa... Det vill säga vi åker först upp till Ciklidhuset i Lerum, som ju är en finfin saltvattensaffär, och sedan tar vi flera bra affärer på vår väg söderut. Föreningens sötvattensakvarister gör en tur samma dag med lite annan sträckning och så möts vi upp under dagen. För de som önskar avslutar vi med traditionsenlig grillning hos Kjelle, trogen MAFios och tillika ägare till Halmstads två bästa akvarieaffärer. De som var på MAFs stora akvarieutställning 2006 minns kanske Kjelles nanosaltkar som faktiskt vann Best In Show på utställningen.Häng på! Citera
Patrik Steen Postat 6 april 2008 Postat 6 april 2008 Ett tips: Den 19 april åker Malmö Akvarieförenings saltvattensakvarister på affärsresa... Det vill säga vi åker först upp till Ciklidhuset i Lerum, som ju är en finfin saltvattensaffär, och sedan tar vi flera bra affärer på vår väg söderut. Föreningens sötvattensakvarister gör en tur samma dag med lite annan sträckning och så möts vi upp under dagen. För de som önskar avslutar vi med traditionsenlig grillning hos Kjelle, trogen MAFios och tillika ägare till Halmstads två bästa akvarieaffärer. De som var på MAFs stora akvarieutställning 2006 minns kanske Kjelles nanosaltkar som faktiskt vann Best In Show på utställningen.Häng på!Ett riktigt fint kar Daniel som du nämde mina ungar var som frälsta vid det kan det vara så litet frågade den ena mig. Citera
daniel_i_malmö Postat 6 april 2008 Postat 6 april 2008 Ett riktigt fint kar Daniel som du nämde mina ungar var som frälsta vid det kan det vara så litet frågade den ena mig.Ja, i ärlighetens namn så hade det nog inte funkat alls om clownfiskarna varit fullvuxna... Nu var de odlade och kanske två cm stora. Citera
drakfisk Postat 6 april 2008 Postat 6 april 2008 Hej feddi har en plats över till en höör bo så dyker ja gärna upp . Citera
Freddi Postat 6 april 2008 Postat 6 april 2008 Hallå Conny!!Visst är du välkommen.Jag har inte skrivit någon lista än vilka som kommer.Kanske skulle ta och börja med det nu.Ska ta och skriva upp dig då Conny/drakfisk. Citera
Freddi Postat 6 april 2008 Postat 6 april 2008 För att hålla kolla på vilka som kan komma så får ni gärna skicka ett Pm eller skriva här att ni kan komma, så vi vet hur mycket tårta/fika vi ska fixa mm. Citera
Freddi Postat 6 april 2008 Postat 6 april 2008 Ok! Då börjar vi fylla listan!!Saltträff 26/4 kl. 13. i Finja De som har anmält sig:Manne +1 Citera
Freddi Postat 6 april 2008 Postat 6 april 2008 Ok! Då börjar vi fylla listan!!Saltträff 26/4 kl. 13. i Finja De som har anmält sig:Manne +1 (Magnus + Sambo)Laggeman (Jimmy)Drakfisk (Conny) Citera
Mattias Malmö Postat 8 april 2008 Postat 8 april 2008 Precis! Jag har plats, så du är välkommen att hänga på mig Mattias. Många tack för erbjudandet - men jag kollade mitt jobbschema och tyvärr är det min helg. Men nästa gång, kanske? Citera
Laggeman Postat 8 april 2008 Postat 8 april 2008 Absolut!Nästa gång verkar vara hos Patrik i Sjöbo och hans nystartade 5000-liters akvarium! Det är öppet hus hos honom redan nästa lördag, den 19'e, men jag tycker vi kan ta en ordentlig träff hemma hos honom igen ett par veckor senare så att fler kan få ta del av tanken. Eller vad säger du själv Patrik? Citera
Freddi Postat 8 april 2008 Postat 8 april 2008 Det tycker jag låter som en bra ide' Laggeman!!Det verkar vara ett intressant kar. Citera
Patrik Postat 8 april 2008 Postat 8 april 2008 Låter jättetrevligt bara hör av er när ni kan, jag är för det mesta tillgänglig Citera
Ricke Postat 8 april 2008 Postat 8 april 2008 Om någon från nordöstra småland/östra småland ska dit så hänger jag gärna på. Citera
jens karlskrona Postat 8 april 2008 Postat 8 april 2008 Låter jättetrevligt bara hör av er när ni kan, jag är för det mesta tillgängligFöreslår en ny tråd med intresseanmälan och tid för den 19:de så det blir en någorlunda synkad träff och du vet hur många som kommer och när!Enklare än att sitta och vänta på folk i ett "öppet hus" Men lägg upp det som det passar dig förstås.Mvh Jens. Citera
Freddi Postat 15 april 2008 Postat 15 april 2008 Ok! Då börjar vi fylla listan!!Saltträff 26/4 kl. 13. i Finja De som har anmält sig:Manne +1 (Magnus + Sambo)Laggeman (Jimmy)Drakfisk (Conny)ca 1,5 vecka kvar till träffen !!Fler som är sugna?? Citera
_Manne_ Postat 15 april 2008 Postat 15 april 2008 mer tårta till oss som kommer ,om det inte blir fler.. ser ut som man inte behöver ta med några fraggar till detta mötet..mvh Manne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.