a.nilson Postat 27 maj 2008 Dela Postat 27 maj 2008 Du kan ju alltid ta taxi så slipper du ju anstränga dig att köra också!!då kommer den snåle fram.. kostar ju 60:- att åka dit. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 27 maj 2008 Dela Postat 27 maj 2008 då kommer den snåle fram.. kostar ju 60:- att åka dit. Då kan du ju ta och prova gratis taxi genom att åka med någon av oss andra som ska dit!!Då blir det både billigt och du slipper köra !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 27 maj 2008 Dela Postat 27 maj 2008 tror jag har 700m att gå ner så det ska väl inte behövas nåna xtra rundor..men tack ändå. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
drakfisk Postat 28 maj 2008 Dela Postat 28 maj 2008 ja jag kommer försök med ojämna helger men annars kan ja byta min helg mvh conny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 31 maj 2008 Dela Postat 31 maj 2008 Bengan hur går det??Har du bästämt dig för några datum?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 1 juni 2008 Dela Postat 1 juni 2008 Vi testar med den 21 Juni, så ser vi hur många som kan detta datum. Om det är många som inte kan så hittar vi ett nytt datum. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 1 juni 2008 Dela Postat 1 juni 2008 Har du kollat vad det är för dag??Själv har jag jour den veckan och kan inte komma men andra kanske inte är kapabla till att köra den dagen pga. en eller nån annan anledning!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 1 juni 2008 Dela Postat 1 juni 2008 Jag är snurrig och tänkte mig inte riktigt för.Vi testar med 14 juni istället, så kan alla fira midsommar ordentligt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 2 juni 2008 Dela Postat 2 juni 2008 Gött med lite salt fisk på midsommar ju! 14'e låter som ett datum jag kan iaf.Ska kolla upp det mer noggrant så skickar jag ett PM om hur det blir. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 3 juni 2008 Dela Postat 3 juni 2008 Tyvärr har jag fått förhinder den 14 juni. Vi provar med ett nytt datum, den 29 Juni. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias Malmö Postat 5 juni 2008 Dela Postat 5 juni 2008 29:e har sommarkortet börjat gälla så då kan jag åka tåget och behöver inte snylta på nån annan. Tror jag inte har nåt för mig då heller. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 5 juni 2008 Dela Postat 5 juni 2008 Jag tror inte jag har nått än då heller, så jag för bokar mig !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
drakfisk Postat 5 juni 2008 Dela Postat 5 juni 2008 ja jag kommer också anders får du i gång zeoviten till dess kul o se skillnaden o din gammla mat vrak äter snart allt i mitt kar .hörs mvh conny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 6 juni 2008 Dela Postat 6 juni 2008 Hej vi kan tyvärr upptagna så vi kan inte komma ,men ni får ha så kul ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 7 juni 2008 Dela Postat 7 juni 2008 Synd att ni inte kan komma Minerva. Det kommer fler gånger.Jag börjar göra en preliminär lista på de som kan tänkas komma den 29/6.MattiasFreddiConny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 7 juni 2008 Dela Postat 7 juni 2008 tror att jag kan, men måste kolla så att det inte är nåt annat planerat.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spooky Postat 7 juni 2008 Dela Postat 7 juni 2008 Typiskt, jobbar då oxå.Får snart ha en träff själv, så att man kan medverka. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 7 juni 2008 Dela Postat 7 juni 2008 Preliminärt ok från mig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 16 juni 2008 Dela Postat 16 juni 2008 här va d tyst som natten nu mera ser jag... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 16 juni 2008 Dela Postat 16 juni 2008 Det verkar som det blir en lite mindre träff denna gången. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 16 juni 2008 Dela Postat 16 juni 2008 hur många är du uppe i?? ink mig då.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 16 juni 2008 Dela Postat 16 juni 2008 Vi är väl uppe i minst 6st inkl. Bengan själv om man bara kollar på denna sidan !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 16 juni 2008 Dela Postat 16 juni 2008 Som det ser ut nu...MattiasFreddiConnyLaggemanAnders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 17 juni 2008 Dela Postat 17 juni 2008 lägg till oss.. ska bara se så vi inte är uppbokade alltid kul o träffas.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 17 juni 2008 Dela Postat 17 juni 2008 Vi blir fler och fler..MattiasFreddiConnyLaggemanAndersManne och Sanne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.