atropos Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 Super att det är någon som är på! Tänkte att vi säger kl 13:00 så kör jag igång kaffet och en jäkla massa kakor till de Citera
impajimpa Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 Jag är på oavsett om du bakar kakorna själv eller om de blir köbekagor! Citera
Laggeman Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 Ska nog funka för mig med, om vi inte har kört upp till Öland då. Citera
atropos Postat 11 maj 2013 Postat 11 maj 2013 Haha skulle jag baka? Nej det blir ett gäng köpekagor smakar nog bäst så Citera
atropos Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 (ändrat) tjena. micke jag kommer gärna på din träff. det är alltid trevligt att se ditt kar. är det någon som ska dit som har fraggar på acropora eller montipora i blått, lila, gult eller någon annan ovanlig trevlig färg eller någon annan korall som har färg. inte röd o grön montipora det har jag. ni kan väl kontakta mig om ni har något.Micke hoppas du inte blir stött av att jag använder din träff för att fixa lite fler korallsorter.Absolut inte! Får du tag i några guldkorn så vet jag var jag hämtar fragg sen Trevligt att du kommer. Ändrat 13 maj 2013 av Yodelking QUOTE funkade inte. Citera
fredrik-tern Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 jag kanske ska lämna dom i ditt kar så att dom växer, jag har inte kommit på vilka steroider du ger dina koraller än, men snart så.... Citera
atropos Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 jag kanske ska lämna dom i ditt kar så att dom växer, jag har inte kommit på vilka steroider du ger dina koraller än, men snart så....Det är det fantastiska Sjöbovattnet som gör det! Ta me dunkar så ska du få se Citera
fredrik-tern Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 dunkar, nä jag hyr en lastbil med vattentank. Citera
Yodelking Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Det finns nu en fraggbytartråd för träffen hos Atropos.Jag flyttar relevanta inlägg...https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?54690-Fraggbytartr%E5d-i-samband-med-tr%E4ffen-hemma-hos-Atropos-den-8-juni Citera
Ottafjun Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Jag hade gärna kommit men jag tror att jag jobbar! :/ Citera
Ottafjun Postat 14 maj 2013 Postat 14 maj 2013 Nu visade det sig att jag var ledig ändå! Så då kommer jag gärna, tror nog att det kommer fler ifrån hörby också! Citera
atropos Postat 14 maj 2013 Postat 14 maj 2013 Nu visade det sig att jag var ledig ändå! Så då kommer jag gärna, tror nog att det kommer fler ifrån hörby också! Trevligt! Börjar bli en kär skara nu Citera
JFerm Postat 30 maj 2013 Postat 30 maj 2013 HejJag kommer gärna förbi jag med för att dregla lite Citera
atropos Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 Så det börjar dra ihop sig för träffen .Dom som skrivit i trågen att dom kommer får inget frågetecken efter namnetDom andra som är osäkra får Uppdaterar listan lite eftersom jag får svar Annars är ni välkommna hit och titta på plattmask och fika Ted64Manne ?Krille 55 ?Gamekeeper ?OttafjunLaggeman ?Heske ?ImpajimpaFredrik thernYodelkingJferm Citera
krille 55 Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 Tyvärr ställer studenter och sweden rock till det så jag måste nog backa Citera
Heske Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 Så det börjar dra ihop sig för träffen .Dom som skrivit i trågen att dom kommer får inget frågetecken efter namnetDom andra som är osäkra får Uppdaterar listan lite eftersom jag får svar Annars är ni välkommna hit och titta på plattmask och fika Ted64Manne ?Krille 55 ?Gamekeeper ?OttafjunLaggeman ?Heske ?ImpajimpaFredrik thernYodelkingJfermDu kan plocka bort frågetecknet på mig, jag kommer och antagligen följer flickvännen också med. Citera
_Manne_ Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 Jag ska göra vad jag kan för att dyka upp så det bör gå.Mvh Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Ottafjun Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 Jag kommer med två till om det går bra?! //Oskar "Ottafjun"Sent from my iPad using Tapatalk HD Citera
Gamekeeper Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 Jag har tyvärr gäster denna helgen, men man vet ju aldrig om det går att övertala.Mvh / Magnus Citera
atropos Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 Jag kommer gärna om jag får?MVH/GlennDu är så välkommen så Citera
atropos Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 Jag har tyvärr gäster denna helgen, men man vet ju aldrig om det går att övertala.Mvh / MagnusHaha gör nu inget du kommer att ångra ! Har en gäststuga i värsta fall Citera
atropos Postat 4 juni 2013 Postat 4 juni 2013 Jag kommer med två till om det går bra?! //Oskar "Ottafjun"Sent from my iPad using Tapatalk HDAbsolut bara trevligt ni e så välkommna Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.