_Manne_ Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Börjar bli dags för ett datum för en träff nu tycker jag! /MaddeHåller helt med!! Men alla som skulle ställa upp som värd , verkar ha bangat ut.. Någon som vill visa upp sitt kar ??Alltid kul o träffas o snacka lite salt över en fika , sen är det kul o se andras lösningar o man själv får kanske lite idéer , så någon ??Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
a.nilson Postat 12 november 2012 Postat 12 november 2012 Ska se när det kan tänkas passa för min del att ha träff. Citera
MaddeI Postat 14 november 2012 Postat 14 november 2012 Håller helt med!! Men alla som skulle ställa upp som värd , verkar ha bangat ut.. Någon som vill visa upp sitt kar ??Alltid kul o träffas o snacka lite salt över en fika , sen är det kul o se andras lösningar o man själv får kanske lite idéer , så någon ??Med vänlig hälsning, ManneDu kanske vill visa upp dina kar, Manne? /Madde Citera
atropos Postat 14 november 2012 Postat 14 november 2012 Ska se när det kan tänkas passa för min del att ha träff.Ja Anders ...Det är nog bäst att du har en träff före mig =) Jag får ju inte tummarna loss . Såg att du ringde mig i måndags och inte ens ringt tillbaka har jag gjort =). Hoppas att fiskarna överlevde färden hem . Citera
a.nilson Postat 14 november 2012 Postat 14 november 2012 Ja Anders ...Det är nog bäst att du har en träff före mig =) Jag får ju inte tummarna loss . Såg att du ringde mig i måndags och inte ens ringt tillbaka har jag gjort =). Hoppas att fiskarna överlevde färden hem .Jodå, allt klarade sig. Dock så låg kirurgen på botten av hinken när jag kom hem. Ska bara ha tag i lite stimfisk innan träffen. Återkommer med datum. Citera
atropos Postat 14 november 2012 Postat 14 november 2012 Jodå, allt klarade sig. Dock så låg kirurgen på botten av hinken när jag kom hem. Ska bara ha tag i lite stimfisk innan träffen. Återkommer med datum.Underbart. Synd om den skulle gått hädan . Tar du träffen så klarar jag nog mig från att bli hängd av en grupp salta människor =) Citera
MaddeI Postat 14 november 2012 Postat 14 november 2012 Tar du träffen så klarar jag nog mig från att bli hängd av en grupp salta människor =)Mmm... Nu hade du tur, Micke! Citera
Chrille_B Postat 15 november 2012 Postat 15 november 2012 är ju rätt årstid för lite träffar nu när det börjar vintra till sig och alla måsten ute i trädgården går i ide och man kan ägna sig åt hobbyn Citera
a.nilson Postat 15 november 2012 Postat 15 november 2012 Preliminärt den söndag den 9/12. Hur låter det? Citera
atropos Postat 15 november 2012 Postat 15 november 2012 Preliminärt den söndag den 9/12. Hur låter det?Jag e på ! Citera
MaddeI Postat 15 november 2012 Postat 15 november 2012 Preliminärt söndag den 9/12. Hur låter det?Count me in, Anders! Någon preliminär tid oxå?/Madde Citera
a.nilson Postat 16 november 2012 Postat 16 november 2012 Count me in, Anders! Någon preliminär tid oxå?/MaddeVi tar det när vi börjar närma oss. Citera
Freddi Postat 17 november 2012 Postat 17 november 2012 Ska försöka ordna så jag också kan komma och hälsa på igen !! Citera
Heske Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Jag ska se om jag inte kan komma loss från bygget några timmar så jag också kan komma. Hade varit trevligt o träffa folk igen Citera
_Manne_ Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Finns tiden så är jag säkert på med Anders!Med vänlig hälsning, Manne Citera
a.nilson Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Nån som har fraggar eller liknande att byta med? Citera
atropos Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Jag har en hel del fraggar att ta med om intresse finns Lägger upp en lista lite senare vad som finns Citera
krille 55 Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Är sugen på att åka med. Jag ska till tykarpsgrottorna på julmarknad på lördan och sen är det julmat med tillbehör hos kompisar som bor intill grottan på kvällen. Kan man ordna samåkning med nån här uppifrån så skulle det funka. är inte så sugen på att kör söndag förmiddag. Ska kolla om jag kan få lift med madde. Hon kör ju förbi mitt när hon ska ner. Citera
MaddeI Postat 20 november 2012 Postat 20 november 2012 Ska kolla om jag kan få lift med Madde. Hon kör ju förbi mitt när hon ska ner.Krille, om jag kör hemifrån på söndagen så kan du absolut åka med! Men troligen åker jag ner till Helsingborg på fredagen och kör därifrån till träffen på söndagen. Tänkte passa på att ha en barnfri date med lillsis innan hon blir mamma runt jul, om allt går som planerat. /Madde Citera
a.nilson Postat 26 november 2012 Postat 26 november 2012 Eftersom träffen ligger planerad vid lunchtid så bjuds det på smörgåstårta. Därför vore det bra att veta hur många vi blir senast den 7/12. Citera
MaddeI Postat 2 december 2012 Postat 2 december 2012 Eftersom träffen ligger planerad vid lunchtid så bjuds det på smörgåstårta. Därför vore det bra att veta hur många vi blir senast den 7/12.Trevligt! Jag kommer som sagt i alla fall. Jag åker från Gemla på fredagen via Helsingborg, har fått förfrågan från ett par om transport av saker från Gemla. Om det är någon annan som vill ha något med till träffen, eller till Helsingborg, från Gemla, skicka ett PM./Madde Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.