Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

O jag som har en "fragg" till mötets värd ,, Är det så få saltisar i den trakten så att ett möte inte lyckas dra till sig folk.. Lite trist, för det är ganska kul o få lite ansikten till alla man skriver till o sen är det ju bara kul i sitta o snacka salt.

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

det är nog flera som kommer att as garva jag har tabbat mig fugan fyller år den 29 hur man nu kan glömma nåt sånt så jag sa att det vad åldern men det köpte hon inte jag ber så mycket om ursäkt jag måste flytta fram datomet till komande helg 05/11 kl 12.00 och framåt med venliga hälsningar denny :W:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Blev det träff för er i lördags eller?

Har nyss startat mitt kanske inte så intressant för er att se men diskutera o träffas kan vi göra om det är ok så kan jag ha en träff om det passar er.

Bra att få tips när man är ny.

Så är ni sugna så kan jag den 19:e nov eller 26:e nov.

Återkom om intresse finns även om mitt kar inte är det bästa.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har nyss startat mitt kanske inte så intressant för er att se men diskutera o träffas kan vi göra om det är ok så kan jag ha en träff om det passar er. Bra att få tips när man är ny.Så är ni sugna så kan jag den 19:e nov eller 26:e nov.Återkom om intresse finns även om mitt kar inte är det bästa.

Ingen sugen?

Länk till mitt kar.... https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?43510-Projekt-660-hos-Piggelin

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har alla Skåningar lagt ner :(

Tror bara att man har fullt upp, så tiden kanske inte finns helt enkelt.. Själv är jag mitt i ett akvariebyte tex. Som tar all "ledig" tid när familjen fått sitt.

Sen är det alltid roligare o se ett "moget" kar igång än ett helt nystartat.. Det drar bättre helt enkelt.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena

Jag har också intresse för träffar i Skåne med omnejd men det är som sagt ganska fullt upp nu fram till jul och första veckan in på det nya året.

Fast när v äl det nya året har börjat hänger jag på eller kan ordna träff hos mig :ler:

Mvh Tobbe

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Moderator's upplysning:
mod.gifInlägg raderat då det bryter mot gällande regler.
7.3 Posta i rätt forum & inga dubbelpostningar -

Nya trådar och inlägg ska postas i rätt forum. Det är inte tillåtet att posta identiska eller alltför lika trådar/inlägg i samma eller flera forum, så kallade dubbelpostningar. Detta ökar inte dina chanser att få svar utan ses bara som irriterande och kan medföra att samtliga trådar/inlägg tas bort.

Ändrat av Laggeman
Regelbrott.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 5 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...