Holm-Alexander Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Intressekoll för träff i trelleborg veckorna efter nyår. Förslagsvis hemma hos mig, Jonathan. Fraggbyten och en bit att äta.Behöver i vanlig ordning veta hur många som är intresserade av att komma ner till botten av vårat land för en trevlig stund av erfarenhetsutbyte, fraggbyte och fylla bukarna.Mvh JonathanJag e helt klart intresserad så länge dag och tid passar. Citera
ted64 Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Intressekoll för träff i trelleborg veckorna efter nyår. Förslagsvis hemma hos mig, Jonathan. Fraggbyten och en bit att äta.Behöver i vanlig ordning veta hur många som är intresserade av att komma ner till botten av vårat land för en trevlig stund av erfarenhetsutbyte, fraggbyte och fylla bukarna.Mvh JonathanJag e oxå på om tiden o dagen passar Citera
sansan Postat 9 december 2012 Postat 9 december 2012 Jag är intresserad om jag är ledig från jobbet! Citera
Laggeman Postat 10 december 2012 Postat 10 december 2012 Är på om tid finns.Kanske man kunde lagt ett besök på den lokala butiken samtidigt? Citera
soft_jonis Postat 10 december 2012 Postat 10 december 2012 Är på om tid finns.Kanske man kunde lagt ett besök på den lokala butiken samtidigt?Självklart kan man det! Citera
Yodelking Postat 4 april 2013 Postat 4 april 2013 Nu var det länge sedan det var en träff sist, så jag tänkte att det nog kunde vara min tur att vara värd för en träff.Lördag 20/4 12.00 och framåt...Anmälan sker via PM eller här, så att jag har koll på hur många vi blir.Jag ordnar någon lättare lunch. Citera
Laggeman Postat 4 april 2013 Postat 4 april 2013 Ska kolla kalendern med frugan, men jag säger ja i nuläget. Citera
Heske Postat 4 april 2013 Postat 4 april 2013 Nu var det länge sedan det var en träff sist, så jag tänkte att det nog kunde vara min tur att vara värd för en träff.Lördag 20/4 12.00 och framåt...Anmälan sker via PM eller här, så att jag har koll på hur många vi blir.Jag ordnar någon lättare lunch.Mkt trevligt initiativ! Självklart kommer jag, ev lurar jag med fjällan också. Citera
impajimpa Postat 4 april 2013 Postat 4 april 2013 Jag har ju krypavstånd så detta kan jag bara inte missa Säger att jag kommer fastän jag inte kollat med chefen hemma Citera
Laggeman Postat 4 april 2013 Postat 4 april 2013 Det funkade lite så där, har babysim på lördagen, det börjar 14.30, så jag kan ju vara med en stund iaf. Citera
atropos Postat 4 april 2013 Postat 4 april 2013 Kanske kan komma! Det är ju den dagen jag blir ett år äldre, så kommer jag så hoppas jag att ni sjunger för mig Citera
Yodelking Postat 4 april 2013 Postat 4 april 2013 Kanske kan komma! Det är ju den dagen jag blir ett år äldre, så kommer jag så hoppas jag att ni sjunger för mig Visst kan vi sjunga en truddelutt! Citera
ted64 Postat 6 april 2013 Postat 6 april 2013 låter kul Peterräkna med mig(men sjunga, de vete f..n) sorry Micke men du vill inte höra de ändå Citera
JFerm Postat 7 april 2013 Postat 7 april 2013 HejKan vara ett bra läge att komma tillbaka i saltlivet igen :-)Jag kommer gärna förbi, har varit offline länge nog nu :-)Jörgen Citera
krille 55 Postat 7 april 2013 Postat 7 april 2013 Förmodligen ska jag till staffanstorp den lördan och hälsa på frugans bror med fam. I så fall smiter jag ifrån nån timme på eftermiddan och hälsar på. Citera
krille 55 Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Tyvärr sprack min plan. Dom skulle åka upp hit till sitt hus i Liatorp och då känns det onödigt att åka ner dit. Hoppas jag kan komma hem och kolla hos dig när vi är nere nästa gång Citera
Yodelking Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Tyvärr sprack min plan. Dom skulle åka upp hit till sitt hus i Liatorp och då känns det onödigt att åka ner dit. Hoppas jag kan komma hem och kolla hos dig när vi är nere nästa gångTrist! Men så klart är du välkommen när du har vägarna förbi! Hör av dig när du passerar! Citera
Yodelking Postat 14 april 2013 Postat 14 april 2013 Som det ser ut nu så blir det:YodelkingLaggemanHeskeHannaImpajimpaHoytTed64JFermMaddeIAtropos (kanske ett kort besök för att få sin utlovade sång...)Någon som jag missat, eller någon annan som tänkte komma? Citera
_Manne_ Postat 14 april 2013 Postat 14 april 2013 KANSKE!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Yodelking Postat 14 april 2013 Postat 14 april 2013 Vad kul! Du är så välkommen! Hör av dig när du vet. Citera
Laggeman Postat 15 april 2013 Postat 15 april 2013 Jag kommer, men stannar nog inte så länge då jag ska på babysim o ska vara i Lomma 14.15, men det blir nog kul ändå. Citera
Yodelking Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 Så... då var smörgåstårtan till lördagens träff beställd...Adressen är Handskmakarevägen 10, Staffanstorp. Tel. 0704-238002.Det ska bli kul att träffas! Citera
Heske Postat 17 april 2013 Postat 17 april 2013 Så... då var smörgåstårtan till lördagens träff beställd...Adressen är Handskmakarevägen 10, Staffanstorp. Tel. 0704-238002.Det ska bli kul att träffas!Det ser vi fram emot Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.