ted64 Postat 31 augusti 2013 Postat 31 augusti 2013 Jag tackar oxå, det e alltid roligt o träffas även om det blev en snabbvisit från min sida. Citera
freddi36 Postat 31 augusti 2013 Postat 31 augusti 2013 Tack alla för en trevlig träff! Och tack till Jimmy som höll i det hela Citera
MattiasN Postat 31 augusti 2013 Postat 31 augusti 2013 Trevligt att träffas! Tack Lagge o tacka frugan för den goda kakan Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2 Citera
Laggeman Postat 1 september 2013 Postat 1 september 2013 Tack själva, allesamman, det var trevligt att träffas, även om karet fortfarande är i uppbyggnadsfasen. Citera
daniel_i_malmö Postat 13 november 2013 Postat 13 november 2013 För de saltnördar i regionen som inte får nog av att träffa likasinnade kan jag rekommendera Larrys (LN21) föredrag om sitt 2400-litersprojekt, i Malmö i morgon torsdag 14 nov. Mer info: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=57754(Jag tipsar här om det andra inlägget då många i regionen prenumererar på denna diskussionstråd och därför då lättare hittar informationen om detta relevanta, kostnadsfria ideellt arrangerade föredrag. Jag hoppas inte detta uppfattas som en dubbelpostning.) Citera
Yodelking Postat 28 juni 2014 Postat 28 juni 2014 Jag har haft fundering på om man skulle antingen döpa om denna tråden till typ: "Saltvattensträffar i Skåne" för att nya medlemmar lätt ska hitta tråden, samt att när det kommer ett inlägg i en tråd som heter "SVG-Syd" så är det inte helt uppenbart att det är en tråd med träffar.Vad tycker ni andra?Eller ska man starta en ny tråd med det namnet och hänvisa från denna tråden? Den börjar ju bli rätt stor med snart 2700 inlägg... Det hade ju varit kul med lite träffar igen, det har varit lite sparsamt på sistone. Citera
Tribiani Postat 28 juni 2014 Postat 28 juni 2014 Att starta en ny tråd med ett tydligare namn och hänvisa från den gamla hade inte varit helt fel. En träff hade varit riktigt skoj. Citera
_Manne_ Postat 29 juni 2014 Postat 29 juni 2014 Är på tåget tveklöst..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Yodelking Postat 29 juni 2014 Postat 29 juni 2014 OK, ny tråd skapad för träffar i Skåne:https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?61570-Saltvattenstr%E4ffar-i-Sk%E5ne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.