_Manne_ Postat 2 augusti 2008 Postat 2 augusti 2008 Update:Som det ligger till nu så är det bara A.nilson som Inte kan båda dagarna.!detta resulterar till att det blir det senare datumet. (för hans skull) 24/8 , kl 13:00 Bokade är: Freddi , bengan , anders , laggeman , mattias , jens , connyEv i mån av tid: Micke , PetterFler är givetvis välkomna, bara PM'a mig eller skriv i tråden.. mvh Manne Citera
_Manne_ Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 tack manne. då ses vi då om inte innan.det var inget o tveka på.. när alla andra kunde vilket som.. mvh manne Citera
amatören Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 Manne....jag kommer nog oxå då!! om det är ok så klart!! Citera
_Manne_ Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 Manne....jag kommer nog oxå då!! om det är ok så klart!!du är välkommen som dom andra..mvh manne Citera
Bengan Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 Manne....jag kommer nog oxå då!! om det är ok så klart!!Ahhhneeej, inga amatörer är välkomna. (Roligt att det kommer nya på träffen!) Citera
amatören Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 ja du bengan.....skall bli skoj att träffa sta-boare igen...det var länge sedan jag var hmma i ystad!! Citera
sedde Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Tjena Manne, jag är också intresserad av att komma.Mvh Sverker Citera
_Manne_ Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Tjena Manne, jag är också intresserad av att komma.Mvh SverkerDu är välkommen Sverker.. mvh Manne Citera
Mattias Malmö Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 Om någon har att sälja inför träffen så är min önskelista:Liten fragg av gul fingerväxande LobophytumSmå knappar (ca 5mm i diameter) i andra färger än de jag har - fluorescerande grön och en sort som är lite mintgrön-turkos med orange-rosa plutt på munnen. Gärna extremt små fraggar - typ 3-5 knappar - så de är lätta att placera och jag kan njuta av (förhoppningsvis i alla fall) tillväxtenNån slags ljusgorgon som är relativt tålig. Typ vilken sort som helst.Stomatella/scutus/chitoner och liknande - om nån har fått med sig som liftare och fått förökning.Skojiga makro-alger. Caulerpa taxifolia är ett exempel på en inte skojig. Citera
Laggeman Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 Hej Mattias. Jag har en gorgonia som iofs är brun, men den växer på bra utan någon direkt tillförsel av extra mat. Kan fixa en fragg på den. Citera
Mattias Malmö Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 Hej Mattias. Jag har en gorgonia som iofs är brun, men den växer på bra utan någon direkt tillförsel av extra mat. Kan fixa en fragg på den.HejDet vore trevligt. Jag tycker dom ser så roliga ut när dom växer som träd eller katusar eller så. Så jag vill mest prova nån vilken som för att se hur dom är. Vad vill du ha? Citera
Laggeman Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 Hitta på något. Någon fin knapp skulle kanske sitta fint. Citera
a.nilson Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 har lite gul/gröna knappar, ev en gylta, paddelabbore o en ganska stor salaris. Citera
Laggeman Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 Anders, föder du upp dina Salarias på kraftfoder eller? Vad är det för Gylta? Citera
a.nilson Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 salarisen är ungerär lika stor som den hämtade. denna va ca 5cm när jah köpte den. Citera
Laggeman Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 En sådan:http://www.reeflex.net/tiere/1912_Biochoeres_cosmetes.htm ? Citera
_Manne_ Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 Update:Som det ligger till nu så är det bara A.nilson som Inte kan båda dagarna.!detta resulterar till att det blir det senare datumet. (för hans skull) 24/8 , kl 13:00 Bokade är: Freddi , bengan , anders , laggeman , mattias , jens , connyEv i mån av tid: Micke , PetterFler är givetvis välkomna, bara PM'a mig eller skriv i tråden.. mvh ManneDet har nu tillkommet ett antal saltisar till som har anmält sitt intresse.Amatören, jonas, sedde och ev Roger.så nu är vi uppe i 13 st plus värden.. som redan synes så pågår en viss fraggbytarlinje i tråden nu så hoppa in ni som ska på mötetom ni söker efter något resp kan dela med er av något.. (förutsätter att det är OK i tråden nu inkl forumet som sådant.)Mvh Manne Citera
Bengan Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 Jag är sugen på vit pumpande xenia om någon har en fragg och kanske någon trevlig discosoma att stoppa i mitt nano. Citera
Inka Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 Hej ManneJag skulle gärna komma till träffen men jag inser att det börjar bli många...Om du tycker att det blir för trångt så ställer jag mig på reservlistan om någon skulle hoppa av av någon anledning. Mvh/Björn Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.