Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Har ställt en fråga i min tråd innan men ställer den här i SVG-syd tråden också.

Jag har för avsikt att åka över till Akvarieudstyr i Köpenhamn inom en 2 veckors period för att shoppa lite levandesten.

Är det någon som är sugen på att följa med på en liten tripp så tycker jag det skulle vara jätte kul.

Hör av er här i tråden eller via PM så kan vi bestämma en dag. Själv är jag rätt flexibel på vilken dag det blir.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har ställt en fråga i min tråd innan men ställer den här i SVG-syd tråden också.

Jag har för avsikt att åka över till Akvarieudstyr i Köpenhamn inom en 2 veckors period för att shoppa lite levandesten.

Är det någon som är sugen på att följa med på en liten tripp så tycker jag det skulle vara jätte kul.

Hör av er här i tråden eller via PM så kan vi bestämma en dag. Själv är jag rätt flexibel på vilken dag det blir.

Jag hänger gärna på om det blir efter löning. Har ju 2 dyra hobbies och har bestämt jäkligt hårt att jag aldrig får "låna" av mina sparpengar till nån av dom för då vet man hur det går. Plötsligt kraschar kylskåpet ihop och man har inga reserver att ta av. Nu har jag bränt hela budgeten denna månad och får leva på vatten&bröd tills nästa lön kommer. Som tur är bara 1 vecka kvar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hänger gärna på om det blir efter löning. Har ju 2 dyra hobbies och har bestämt jäkligt hårt att jag aldrig får "låna" av mina sparpengar till nån av dom för då vet man hur det går. Plötsligt kraschar kylskåpet ihop och man har inga reserver att ta av. Nu har jag bränt hela budgeten denna månad och får leva på vatten&bröd tills nästa lön kommer. Som tur är bara 1 vecka kvar.

Hehe, pengar är alltid ett h-te :x

Jag var på Fiske & Fiskar idag och fick ett bra pris på sten där så har bokat upp där idag.

Ledsen om jag lockade till något som inte blev av men jag åker gärna dit ändå fast jag väntar då hellre tills jag kommit igång ordentligt med mitt kar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...