Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Jag tackar alla som tog sig tid , och gjorde denna träff möjlig , nya som gamla.

fraggar byttes lite , och snacket gick , så jag hoppas alla hade en trevlig eftermidda.

då jag inte var så vass med kameran som jag borde varit, men här kommer några bilder.

Håll till godo..

post-3404-14468915951074_thumb.jpg

post-3404-1446891595124_thumb.jpg

post-3404-14468915951395_thumb.jpg

post-3404-14468915951556_thumb.jpg

post-3404-14468915951712_thumb.jpg

mvh värden för mötet.!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

-Tummen upp Tackar Manne för möjligheten att komma än en gång och kika på karet. Du har helt fel, saker och ting växer bra i ditt kar, det är bara du som är hemmablind! :ler:

Och, ja, efter en och en halv timmes väntan så kom vi iväg i -bil-

:s: till Jens och Mattias för att ni fick vänta. (Undertecknad låste in bilnycklarna så sambon fick komma och låsa upp...)

Och tack till Susanne som hade bakat fin-fin kaka!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

-Tummen upp Tackar Manne för möjligheten att komma än en gång och kika på karet. Du har helt fel, saker och ting växer bra i ditt kar, det är bara du som är hemmablind! :ler:

Och, ja, efter en och en halv timmes väntan så kom vi iväg i -bil-

:s: till Jens och Mattias för att ni fick vänta. (Undertecknad låste in bilnycklarna så sambon fick komma och låsa upp...)

Och tack till Susanne som hade bakat fin-fin kaka!

Det är lugnt Laggeman :ler:

Vi fick ju -dregglar- en liten stund till hemma hos Manne och hem kom vi ju till slut. ;)

Tack för att man fick lifta med dig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

-Tummen upp Tackar Manne för möjligheten att komma än en gång och kika på karet. Du har helt fel, saker och ting växer bra i ditt kar, det är bara du som är hemmablind! :ler:

Och, ja, efter en och en halv timmes väntan så kom vi iväg i -bil-

:s: till Jens och Mattias för att ni fick vänta. (Undertecknad låste in bilnycklarna så sambon fick komma och låsa upp...)

Och tack till Susanne som hade bakat fin-fin kaka!

Jo hemmablind blir jag, mycket lättare o räkna skivor, än acropora polyper..

Jag hoppas att det var en trevlig stund för alla. , susse är super på att baka goda kakor mm..

så här i efterhand hade nog jens kunnat kasta in nycklen o stänga me vilje -skrattar hysteriskt

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Hallå Manne och tack för senast! Tack även till er andra som var där, riktigt trevligt!

Jag kan absolut tänka mig att hänga på till Kungsbacka om där är platser som behöver fyllas. Har dem fisk och mjukisar också eller enbart sps?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå Manne och tack för senast! Tack även till er andra som var där, riktigt trevligt!

Jag kan absolut tänka mig att hänga på till Kungsbacka om där är platser som behöver fyllas. Har dem fisk och mjukisar också eller enbart sps?

ingen fisk ännu vad jag vet.. det ska byggas ut vad jag hört.. skulle tippa på 90%sps..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tjo..!

tänkte bara kolla lite snabbt om intresse finns för en tripp till Kungsbacka.. SPSernas Mecka...

ska ha lite prylar och överväger beställa resp ett besök.. :kaffe:

mvh manne

kungsbacka är alltid kul.. men får ser hur man ska kunna få plats med allt...:smiley16:

har kraftiga funderingar på att skaffa nån model större kar..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå Manne och tack för senast! Tack även till er andra som var där, riktigt trevligt!

Jag kan absolut tänka mig att hänga på till Kungsbacka om där är platser som behöver fyllas. Har dem fisk och mjukisar också eller enbart sps?

mest sps idag, lps kar är snart klart o mjukis kar samt fisk avdelning är på g.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tjo..!

tänkte bara kolla lite snabbt om intresse finns för en tripp till Kungsbacka.. SPSernas Mecka...

ska ha lite prylar och överväger beställa resp ett besök.. :kaffe:

mvh manne

Verkar vara lite svalt intresse så det lär bli en beställning snart.. får väl ta upp ärendet senare

i höst o se om intresset finns då.

mvh Manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...