Freddi Postat 19 oktober 2008 Postat 19 oktober 2008 Ingen som känner sig manad till att ha en träff nu någon gång innan Julen kommer??Hade det inte varit för att jag startat upp med Zeoviten och haft mina bruna uppstarts alger så hade väl jag kunna ha haft den, men jag väntar tills jag fått bort dem och karet är riktigt igång.Mitt nya kar har ju bara varit igång i snart 2 veckor.Måste även passa på att tacka Anders, Bengan och Conny för trevligt sällskap denna Söndagen då vi vigt denna åt en trevlig handle tur norrut. Citera
a.nilson Postat 20 oktober 2008 Postat 20 oktober 2008 det var ju en trevlig liten tur. men karet såg ju faktiskt ut att fått en bra start. Citera
Bengan Postat 20 oktober 2008 Postat 20 oktober 2008 Instämmer med att det var en trevlig tur. Freddie ditt kar kommer bli kanon när ZEOviten kommit igång! Citera
drakfisk Postat 20 oktober 2008 Postat 20 oktober 2008 ja håller med turen var mycke trevlig o kul får väl ta o göra fler sådana resor ja nu får ha nåka o hämta fler efter vi tömt hans lager Citera
a.nilson Postat 20 oktober 2008 Postat 20 oktober 2008 bläckfisken tyckte jag va absolut coolast! hade aldrig vågat ha en sån. Citera
drakfisk Postat 20 oktober 2008 Postat 20 oktober 2008 jo den va cool men hade varit fräckt o prova en sån någon gång Citera
Guest saltishenke Postat 31 oktober 2008 Postat 31 oktober 2008 Hej alla !Blir det någon träff här i syd ?Hade varit kul att åka på en träff och träffa er alla ::::: Citera
amatören Postat 31 oktober 2008 Postat 31 oktober 2008 Hej alla !Blir det någon träff här i syd ?Hade varit kul att åka på en träff och träffa er alla :::::Vi brukar träffas imellan åt........har inte hört nåt på länge bara.Har du hållt på länge med saltvatten? Citera
Guest saltishenke Postat 31 oktober 2008 Postat 31 oktober 2008 Jag har haft salt ett par år men inte varit min huvud hobby men nu ska jag satsa mer ! Citera
_Manne_ Postat 31 oktober 2008 Postat 31 oktober 2008 ingen verkar vara hågad att hålla i ett möte just nu, var ju inte så längesen det var här.. dock hade det varit kul att träffas igen hos någon saltis o byta lite ide'er o fraggar.mvh manne Citera
Guest saltishenke Postat 31 oktober 2008 Postat 31 oktober 2008 Ska se med en polare i Tollarp som har ett 1200 liters om han e sugen på en träff !Är ju inte så intressant att sitta 10 pers och titta på mitt fjutiga 120 hahaha men fraggar e ju alltid intressant.om inte så finns det väll någon vänlig själ som kanske har lust att öppna upp sitt hem ? Citera
Bengan Postat 1 november 2008 Postat 1 november 2008 Jag hade träff hos mig i Juni, men funderar på att snart ta en träff igen. Jag tycker det skulle vara trevligt om Patrik var sugen på att hålla i en träff. Skulle vara kul att se hans monster balja nu efter ett tag. Vad säger du Patrik? Citera
drakfisk Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 hej alla glad saltisar vill bara berätta hämta ett kar i dag med måtten 200*75*65 ca 950 liter ska försöka dra igång om någon vecka o tänkte att ja kunde ju ha en träff nu efter nyår har man ju lite större o i mer ordning i huset . mitt kallas 2m balja med euhpyllia Citera
amatören Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 Det hade väl varit skoj. Är det ett nytt kar eller bättre begganat?? Citera
drakfisk Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 bättre beggnat kar med klar silokon o ja ska ändra till svart o lite el jobb i bänken o hämta det i kristianstad i dag Citera
amatören Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 bättre beggnat kar med klar silokon o ja ska ändra till svart o lite el jobb i bänken o hämta det i kristianstad i dagvad skoj... Citera
drakfisk Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 bättre beg ska ändra till svart silikon o lite el jobb i bänken sen e det tid med vatten o klipp bygggning Citera
_Manne_ Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 conny: glöm inte o staga upp golvet.. mvh manne Citera
drakfisk Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 hah hah har fixat en i balk o tre stämp som ska stå fint i källaren Citera
_Manne_ Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 conny: hoppas det bara går vägen nu för dig..mvh manne Citera
drakfisk Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 måste det dom andra två har ju inte sprukit på ett år hihihihi Citera
amatören Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 Conny ...var det dit akvarium som sprak för ett år sedan typ?? kanske lite mer? Citera
Freddi Postat 8 november 2008 Postat 8 november 2008 -Tummen uppKanon Conny !!Men det visste jag ju redan,vi snackades vid redan innan !!Är det nått du behöver hjälp med så säg till, har jag ingen jakt eller så så kommer jag !! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.