Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

hur var det uppe hos Ted?

betydligt mindre folk än vad jag hade väntat mig.. vår bil, vi var 5 pers var hälften av gruppen som dök upp.. så det var lite glest så man kunde glida runt o kolla in prylarna o givetvis korallerna.

Ted lånade ut ett UVC till dig, som nu ligger i min hall... så du vet..

alla beställningar som jag skulle ha med mig hem , finns nu här, så jag tar med dom till dig.

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

betydligt mindre folk än vad jag hade väntat mig.. vår bil, vi var 5 pers var hälften av gruppen som dök upp.. så det var lite glest så man kunde glida runt o kolla in prylarna o givetvis korallerna.

Ted lånade ut ett UVC till dig, som nu ligger i min hall... så du vet..

alla beställningar som jag skulle ha med mig hem , finns nu här, så jag tar med dom till dig.

mvh manne

kan ju inte säga annat än att det var jäklgt hyggligt av han. får väl skicka ett tack mail till honom sen. ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fraggar som jag har lite till ev byte, SPS Montipora grön flak , SPS Hydnophora fragg , skivor o knappar något huvud xenia mm , det finns lite blandat.

mvh Manne

Hej Manne

Tack för senast, trevlig liten tripp.

Jag är lite sugen på knappar och något annat häftigt till ett 64L. Har inget att

byta med men kan slänga in lite cash iställt om det önskas.

/Johan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Manne

Tack för senast, trevlig liten tripp.

Jag är lite sugen på knappar och något annat häftigt till ett 64L. Har inget att

byta med men kan slänga in lite cash iställt om det önskas.

/Johan

känner du för det så kolla lite i mina 2 trådar så är där kanske något..

cash funkar ju i brist på annat.

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Putsade rutorna i mitt RSM och mitt lilla molly (sötvatten som hade drabbats av grönvatten) och kom fram till att jag ska köpa en bilruteskrapa. Har bara en liten och jag fick tamejf*n kramp i handen. Och så hittade jag en krabba som jag försökte fota och ska lägga ut bild till id senare.

Kaffe räcker långt för mig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...