Bengan Postat 7 februari 2009 Postat 7 februari 2009 Jag gör en sammanfattning efterhand. Den 1/3 är det följande som kommer:FreddisaltishenkeamatörenJens Netteberg Citera
Mattias Malmö Postat 9 februari 2009 Postat 9 februari 2009 Jag kommer. Finns plats i bil från Malmö och du vill dela bensinkostnaden med någon så vore det trevligt. Citera
Bengan Postat 9 februari 2009 Postat 9 februari 2009 Jag gör en sammanfattning efterhand. Den 1/3 är det följande som kommer:FreddisaltishenkeamatörenJens NettebergConnyMattias Citera
Mattias Malmö Postat 9 februari 2009 Postat 9 februari 2009 Saltishenke - var det du som ville ha olika makroalger och isåfall vill du att jag tar med mig lite olika sorter jag har? Citera
Freddi Postat 9 februari 2009 Postat 9 februari 2009 Hej Mattias,Vad är det för alger du har ??Kan du lägga upp nån bild på dem eller de finns på bild i din tråd?? Citera
Mattias Malmö Postat 9 februari 2009 Postat 9 februari 2009 Hej Mattias,Vad är det för alger du har ??Kan du lägga upp nån bild på dem eller de finns på bild i din tråd??Lägger en kopia av bilden här:Här är alltså en dominerande röd bubblig och sen är det en lite buskig variant nere till höger.Sen har jag en caulerpa som jag tror är denna:http://www.reeftopia.com/cactuscaulerpa.jpgOch en annan röd/rödorange som blir väldigt kompakt med små jättetäta "blad" eller hur man ska säga.Och eventuellt en som är väldigt lik den omdiskuterade saken:https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=25996Om den lilla stumpen jag har fortsätter att växa och inte kollapsar kan jag avvara en liten bit av den också. Citera
saltishenke Postat 9 februari 2009 Postat 9 februari 2009 Japp det var jag det ta med dig det du kan avvara ! Citera
Bengan Postat 9 februari 2009 Postat 9 februari 2009 Jag har en makroalg om någon vill ha eller byta med något. Bild finns här.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=25664 Citera
Mattias Malmö Postat 9 februari 2009 Postat 9 februari 2009 Jag skulle gärna ta ett blad av den Bengan - växer den bra hos dig? Citera
Bengan Postat 9 februari 2009 Postat 9 februari 2009 Jag skulle gärna ta ett blad av den Bengan - växer den bra hos dig?Här e en mer aktuell bild. Den växer på helt ok. Denna sten med blå/lila clavularia skulle jag gärna vilja byta. Någon som är intresserad? Citera
Freddi Postat 9 februari 2009 Postat 9 februari 2009 Jag skulle kunna tänka mig en bit av den bubbliga om du har en bit över. Citera
saltishenke Postat 9 februari 2009 Postat 9 februari 2009 Ser ju fint ut bengan !Jag väntar på knapparna som går i ditt fraggkar *L* och mjukisen !Är du nöjd med belysningen ?Vi ses hemma hos dig då jag och amatören samåker vad jag vet nu . Citera
Laggeman Postat 10 februari 2009 Postat 10 februari 2009 Denna sten med blå/lila clavularia skulle jag gärna vilja byta. Någon som är intresserad?[ATTACH]30332[/ATTACH]Byta mot vad? *Intresserad* Citera
Bengan Postat 10 februari 2009 Postat 10 februari 2009 Byta mot vad? *Intresserad*Ingen mjukis bara. Citera
Bengan Postat 10 februari 2009 Postat 10 februari 2009 Gör en ny sammanfattning av de som anmält sig till träffen hos mig 1/3.FreddisaltishenkeamatörenJens NettebergConnyMattiasAnders Citera
Mattias Malmö Postat 10 februari 2009 Postat 10 februari 2009 Hoppas du fortfarande har en liten bit av den lila/blå till mig Bengan...Jag tar med lite olika makroalger så får ni se vad det är - jag behöver ändå tunna ut lite.Tyvärr har min kamera säckat ihop, tror det kan vara att batteriet är kört. Så jag kan inte leverera några bilder. Men jag tar nog kanske med några knappar också eller nåt så får vi se om nån är intresserad. Citera
_Manne_ Postat 10 februari 2009 Postat 10 februari 2009 finner jag tid o ro bengan så kanske jag också kan dyka upp..mvh manne Citera
Mattias Malmö Postat 10 februari 2009 Postat 10 februari 2009 finner jag tid o ro bengan så kanske jag också kan dyka upp..mvh manneHör av dig om hur det blir och om du har en korall att sälja, så tar jag med pengar. Eller det kan jag kanske försöka komma ihåg att göra ändå. Är ju inte jättejobbigt. Citera
drakfisk Postat 10 februari 2009 Postat 10 februari 2009 hej ni som ska till bengan finns det någon som har en euphyllia som vill skära av en stam har blivit tokig i denna korall målet är in ställt på att försöka få alla sorters färger o arter . mvh conny Citera
Jens Netteberg Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 Jag kör från Malmö.Vet inte hur du har det Mattias, ska du åka med mig eller?Någon annan som är intresserad av samåkning så är det bara att höra av sig. Citera
Jens Netteberg Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 Jag är helt klart intresserad av lite fraggar om någon har något kulTyvärr inte mycket att byta med men en liten slant kan kanske gå bra? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.