Laggeman Postat 24 augusti 2009 Postat 24 augusti 2009 Det verkar som att det är svårt att sälja hela koraller och därför funderar jag på om det skulle finnas ett intresse för en fragg träff hos mig nästa helg? De koraller som jag inte får sålt kommer jag att fragga ner i beståndsdelar och sälja för 50 - 150kr st beronde på storlek. Det skulle vara kul att träffas och snacka salt innan jag lägger ner karet. Se det som en vanlig saltträff med fraggbyte och fika och en möjlighet att klöpa många fraggar. Jag tycker det skulle vara trevligt.Söndag 30/8 kl 12 är dagen jag tänkt mig.Kom igen nu, skulle vara otroligt kul att träffas! träff hmm var när hur?Kan tyvärr inte själv. Citera
Yodelking Postat 24 augusti 2009 Postat 24 augusti 2009 Hej! Jag kommer gärna! Var vänlig och PM:a din adress.Tyvärr kan jag inte köpa några fraggar, då jag ännu inte har vatten i karet. Citera
svedalaciklid Postat 24 augusti 2009 Författare Postat 24 augusti 2009 är också sugen på att komma ,skicka info om adress o tid =)stene ska du dit? Citera
Laggeman Postat 24 augusti 2009 Postat 24 augusti 2009 Vilken tid snackar vi om nu??är också sugen på att komma ,skicka info om adress o tid =)stene ska du dit?Fördelen med att läsa de inlägg som skrivs är att man ibland får svar på frågor man har.Jag brukar sällan upprepa mig, men se gärna det inlägget jag skrev för ca 4 timmar sedan. Länk>>> HÄR <<<Adressen kan säkert Anders fylla på med så ni kan hitta rätt. Citera
svedalaciklid Postat 24 augusti 2009 Författare Postat 24 augusti 2009 står ju inte adressen där hehe Citera
Bengan Postat 24 augusti 2009 Postat 24 augusti 2009 Träffen är på Klostergatan 13 i Ystad, kl 12 nu på söndag! Citera
amatören Postat 24 augusti 2009 Postat 24 augusti 2009 är jag hemma och inte upp bokad så kommer jag bengan... Citera
André Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 Missat några träffar nu så jag trillar in.Behöver fylla på lite koraller i mitt nu när jag fått hyffsad koll på det =) Citera
Bengan Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 (ändrat) Kul att vi blir fler!De som kommer:AndersYodelkingAndrésvedalaciklidKanske kommer:AmatörenStene Ändrat 25 augusti 2009 av Bengan Citera
svedalaciklid Postat 25 augusti 2009 Författare Postat 25 augusti 2009 du kan sätta mig som kommer med bengan =) Citera
Bengan Postat 25 augusti 2009 Postat 25 augusti 2009 du kan sätta mig som kommer med bengan =)Har fixat det! Kul att du kommer. Citera
Bengan Postat 28 augusti 2009 Postat 28 augusti 2009 De som kommer:AndersYodelkingAndrésvedalaciklidKanske kommer:AmatörenSteneÄr det någon mer som kommer så anmäl er gärna imorgon. Jag ska fixa lite gott som vi kan tugga på. Det är bra om det goda inte tar slut. Ska bli riktigt roligt att träffas! Citera
Freddi Postat 28 augusti 2009 Postat 28 augusti 2009 Hallå Bengan!Jag hade gärna kommit ner då jag skulle ha gjort det länge nu.Men tyvärr så går det inte. Citera
Patrik Steen Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 Jag får se hur jag är imorgon eftersom det stundar en Kräftskiva idag så vet jag inte om jag kan imorgon vid den tiden..:-),men kan man inte bara dyka upp? i så fall den aktuella tiden det behövs inte sparas nåt till mig då tanke på nåt gott som skrevs.. Citera
Bengan Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 Jag får se hur jag är imorgon eftersom det stundar en Kräftskiva idag så vet jag inte om jag kan imorgon vid den tiden..:-),men kan man inte bara dyka upp? i så fall den aktuella tiden det behövs inte sparas nåt till mig då tanke på nåt gott som skrevs..Dyk du upp om du kan. Ha en trevlig kräftskiva! Citera
Bengan Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 tyvär så kommer inte jag....Vi ses på nån annan träff!Hallå Bengan!Jag hade gärna kommit ner då jag skulle ha gjort det länge nu.Men tyvärr så går det inte.Det e lugnt. Vi ses nån annan dag helt enkelt! Citera
Patrik Steen Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 Dyk du upp om du kan. Ha en trevlig kräftskiva!Jättebra!! jag har adressen så det blir inga problem att hitta. Citera
svedalaciklid Postat 30 augusti 2009 Författare Postat 30 augusti 2009 tackar bengan för en trevlig träff idag kul o kunna sätta lite ansikte på folk här från forumet....Fått korallerna på plats i karet med nu ikväll ,kanonfina hoppas de tar sig fint nu i min burk med Citera
Bengan Postat 30 augusti 2009 Postat 30 augusti 2009 Tack själv! Det var trevligt att träffas och snacka lite salt! Hoppas att du blev nöjd med korallerna! Citera
svedalaciklid Postat 30 augusti 2009 Författare Postat 30 augusti 2009 jadå nu ska det jagas mer sten o mjukisar med Citera
André Postat 1 september 2009 Postat 1 september 2009 Tänkte visa upp mitt lilla projekt för dom som är intresserade runt den 20/9 om folket kan. Blev för lite sist i mitten på sommaren men nu borde det väl gå an. Kan ju höra av er om ni är intresserade. Citera
a.nilson Postat 1 september 2009 Postat 1 september 2009 Är i Italien då så tyvärr kan inte jag då. Citera
Yodelking Postat 1 september 2009 Postat 1 september 2009 Tack för träffen, Anders! Det var lärorikt för mig som ännu inte fått igång karet, och det var kul att träffa några fler saltisar.André, Beroende på tid så är jag intresserad... Ska på annat kalas vid 16-tiden... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.