Adamantis Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Ah, men ännu så länge vet du i alla fall var de är. Tänk en fredag kväll/lördag morgon om 14-16 år, då sitter du också vaken och väntar med alkotest Jag har uppnått ett postkonventionellt tänkande och är inte längre begränsad till göingska normer kring vilka klockslag vissa handlingar bör utövas. Kanske är det min konstnärliga läggning (läs depreverad dekadens) som fått mig att spendera natten med ett glas vin (läs flera) och otaliga byte text om musslors näringsupptag och grävande i Sprung och Delbeeks gamla 90-tals epos, The Reef Aquarium.Också beställt från tjingtjong till oss. Slutsumman blev någon krona över gränsen för när man måste skatta.. Hoppas man skattar på beloppet som överskrider gränsen. Citera
Patrik Steen Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Jag är ute efter Flata stenar med Skivisar och små stenar med knappar allt av detta är av intresse...Freddi och Yodelking jag har med mig Stjärnpolyp till er.Kan även ta med mig en stor Sinularia vet inte om Dan var sugen på en sådan? Citera
balofix Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Kan tyvärr inte följa med =( ..skulle det bli ändringar så hör jag av mig!! .såå besviken.. Citera
a.nilson Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Blir spännande o se hur många som vågar sig ner i snön. Citera
a.nilson Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Kan tyvärr inte följa med =( ..skulle det bli ändringar så hör jag av mig!! .såå besviken..Tråkigt men du är välkommen när du väl e ner i krokarna nån gång. Citera
Christian Reslow Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Hej Anders! Tog lite tid innan jag hittade hit, men nu är jag framme iaf. Pratade med dig på tele för 2 dar sen och tänkte bara skriva att jag jättegärna kommer imorgon om det går bra och finns plats. Ha det super sålänge!! Citera
JohanP Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Blir spännande o se hur många som vågar sig ner i snön.Snö??? Vi blir 4 st från Hlm i min bil. Jag, Manne, Adamantis och Stene.Vi håller tidigare utsatta tider. Hlm uppsamling vid 12.00 sen hämtar vi dig Stene ca 12.30.Det ska bli mycket trevligt och intressant. Jag tar med mina små blå flaskor för att förstärka känslan av sektgemenskap-skrattar hysteriskt Citera
a.nilson Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Snö??? Vi blir 4 st från Hlm i min bil. Jag, Manne, Adamantis och Stene.Vi håller tidigare utsatta tider. Hlm uppsamling vid 12.00 sen hämtar vi dig Stene ca 12.30.Det ska bli mycket trevligt och intressant. Jag tar med mina små blå flaskor för att förstärka känslan av sektgemenskap-skrattar hysterisktSambon ska baka lite ieftermiddag o jag har fixat lite köpekakor. Hehe Citera
Patrik Steen Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Snö??? Vi blir 4 st från Hlm i min bil. Jag, Manne, Adamantis och Stene.Vi håller tidigare utsatta tider. Hlm uppsamling vid 12.00 sen hämtar vi dig Stene ca 12.30.Det ska bli mycket trevligt och intressant. Jag tar med mina små blå flaskor för att förstärka känslan av sektgemenskap-skrattar hysterisktLåter bra....Blå flaskor?? Citera
a.nilson Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Låter bra....Blå flaskor??Typ "kolkälla" skulle jag tro. Hihi Citera
Patrik Steen Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 Typ "kolkälla" skulle jag tro. HihiOk ett allmänt saltskämt bara mycket att lära känns det som-ett glas med- Citera
svedalaciklid Postat 31 januari 2010 Författare Postat 31 januari 2010 hur ser det ut på vägarna runt ystad idag då? här i svedala snöar det Citera
Patrik Steen Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 hur ser det ut på vägarna runt ystad idag då? här i svedala snöar detOch här vräker det ner Citera
svedalaciklid Postat 31 januari 2010 Författare Postat 31 januari 2010 låter spännande om det blir nån som kommer idag Citera
a.nilson Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Det blåser mest här. Men visst snöar det oxå. Citera
svedalaciklid Postat 31 januari 2010 Författare Postat 31 januari 2010 ok vi får se hur många som trotsar vädret idag hihi Citera
Benke Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 Fortsätter det att snöa så stannar jag nog hemma, känner inte nån större längtan efter att sitta i en snödriva nånstans Citera
svedalaciklid Postat 31 januari 2010 Författare Postat 31 januari 2010 hässleholmsgänget börjat köra redan kanske för att kunna hålla tiden ? hehe Citera
JohanP Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 hässleholmsgänget börjat köra redan kanske för att kunna hålla tiden ? heheNjae, inte riktigt än.Vi har tänkt hålla vår tidigare tidtabell. Vi ger oss snart iväg för här kommer bara lite lätt pudersnö. Citera
svedalaciklid Postat 31 januari 2010 Författare Postat 31 januari 2010 brukar bli rätt jäkligt att köra på österlen , ystad men vad fasiken inget annat för sig idag ändå så kan lika gärna trotsa vädret Citera
Patrik Steen Postat 31 januari 2010 Postat 31 januari 2010 brukar bli rätt jäkligt att köra på österlen , ystad men vad fasiken inget annat för sig idag ändå så kan lika gärna trotsa vädretSka du ta med dig nåt Dan?? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.