Patrik Steen Postat 16 februari 2010 Postat 16 februari 2010 Är det nån mer härifrån detta Forumet som ska till Skånes största årliga Storauktion som rör allt inom Akvastiken? Citera
svedalaciklid Postat 20 februari 2010 Författare Postat 20 februari 2010 nån som har lust att kika hem till mig idag och hjälpa mig med smakråd och ändra lite i karet nu när jag skaffat lite mera koraller? Citera
svedalaciklid Postat 20 februari 2010 Författare Postat 20 februari 2010 ingen som var sugen att hjälpa till? Citera
Ignörd Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Helt klart sugen, men har kvällen plannerad.. Citera
svedalaciklid Postat 20 februari 2010 Författare Postat 20 februari 2010 okej vi kan snacka lite salt en annan dag då hihi Citera
a.nilson Postat 20 februari 2010 Postat 20 februari 2010 Har tagit nåna öl så jag ska inte ut på vägarna. Citera
a.nilson Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 kanske tid för nån snart att hålla en liten träff. Citera
svedalaciklid Postat 1 mars 2010 Författare Postat 1 mars 2010 ja det tycker jag ....tyvärr ser mitt för bedrövligt ut än så länge men när det blir bättre så Citera
_Manne_ Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 kanske tid för nån snart att hålla en liten träff.Låter som en god Idé , någon som är sugen ?mvh manne Citera
Bengan Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Vi kanske kunde åka iväg till någon butik och ha det som någon träff. Det är alltid kul att åka iväg med likasinnade och frossa i saltgodis. Det tycker jag skulle vara kul! Citera
_Manne_ Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Vi kanske kunde åka iväg till någon butik och ha det som någon träff. Det är alltid kul att åka iväg med likasinnade och frossa i saltgodis. Det tycker jag skulle vara kul!Håller helt med.! en bra idé!mvh manne Citera
JohanP Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Håller helt med.! en bra idé!mvh manneHåller absolut med er andra om hålla träffen i någon butik. Kanske en minikaravan upp mot, och kring Göteborg. Blir vi ett par bilar är det säkert inte svårt att få lite VIP tid i några butiker.Jag vill gärna hålla en träff här hos mig men det måste få vänta till efter sommaren. Då skall jag vara klart på gång med kar nummer två, så det hela är något att se. Citera
Yodelking Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Jag är sugen på att åka till Bioted (Då kan man även ta några av de andra i Göteborgsområdet.) Vill även besöka Stig i Gemla igen... Citera
svedalaciklid Postat 1 mars 2010 Författare Postat 1 mars 2010 gjort det innan med sötvattenfiskar och det har funkat jättebra , fick rabatter och vip tid i affärerna plus expeditens fulla uppmärksamhet Citera
a.nilson Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 bara att räkna ut hur många vi blir o lämplig dag med så lite snö o skit som möjligt på vägarna. Citera
svedalaciklid Postat 1 mars 2010 Författare Postat 1 mars 2010 precis o sen gärna när butikerna fått hem nytt och lönen står på kontot hihi Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.