Laggeman Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 Vi har iofs inget inplanerat i helgen, men jag borde få färdigt min ramp istället för att sväva ut en dag på träff. Får fundera lite till. Citera
JFerm Postat 14 juni 2011 Postat 14 juni 2011 TjippSitter och tar en pilsner i Oxford just nu, solsken och massor av söta flickor att titta på. Lite gubbsjuka kanske Vad sägs om 14:00 annars är alla välkomna när som Citera
_Manne_ Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 En adress Jörgen!Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera
JFerm Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 Churchdale cottage on churchdale road.... Näe, vart lite inspirerad av alla fina namnskyltar på den engelska landsbygden Kyrkdala 13 skall det ju vara, Rydsgård. Centralorten Villie i metropolen Rydsgård...0708 - 48 36 23http://kartor.eniro.se/m/a2r3X Citera
JFerm Postat 15 juni 2011 Postat 15 juni 2011 För den/dem som inte kör automobil så finns det en Whiskas eller två, riktig Gin och tom. Rom om man känner att kylan i benen behöver behandlas Mmmm, det är bra med arbetsresor i utrikesland... Cyklande kan även få en värmande tår... Även Java om så önskas för de som rattar runda rattar, dock inte Zoegas som jag förstått är en Skånsk nationaldryck De som rattar den runda mjuka sortens rattar får dessvärre ratta dom rattarna hemma Citera
JFerm Postat 17 juni 2011 Postat 17 juni 2011 Ööööö, jag vet faktiskt inte....Kör "öppet hus", de som vill komma är välkomna plats finns det alltid....Jag kommer gärna och kan ta med mig ett gäng fraggar om det är av intresse . kollar med frugan ikväll och skriver igen !! Kommer du får du gärna ta med lite fraggar, är intresserad av det mesta förutom, sinularia och sarcophyton. Du hade en Hepatus till salu för ett tag sedan, har du inte fått sålt den finns det plats i karet för den med, gillar dem helstarkt.... Citera
_Manne_ Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Jag planerar besök hos Jörgen , kan alltid ha med någon fragg om det är någon som söker något så skriv i tråden..Mvh manneSent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
knabbuziak Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Jag ska försöka få med några fraggar och makro-alger. Citera
_Manne_ Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Tackar jörgen för träffen! Tackar även för lånet av apogeen också, så nu ska det mätas lite här hemma.Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera
JFerm Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Tack själv...Skall bli intressant att se vad du får för värden i karen, och sen jämföra med LED:sen när de är klara. Citera
_Manne_ Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Tack själv...Skall bli intressant att se vad du får för värden i karen, och sen jämföra med LED:sen när de är klara.Frågan är hur man smidigast hanterar sensorn så mätningarna blir korrekta..Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera
JFerm Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 Jag tänkte såga till en plast"stång" att skruva fast sensorn på som man sedan sätter/ställer i karet Citera
cheva Postat 18 juni 2011 Postat 18 juni 2011 tak för trefen och informationen om led jag vet vad jag ska bygga Citera
_Manne_ Postat 19 juni 2011 Postat 19 juni 2011 Jag tänkte såga till en plast"stång" att skruva fast sensorn på som man sedan sätter/ställer i karetVar jag med inne på, en L-formad stång så man kan hyfsat se att sensorn är lodrät. Ska försöka testa lite i kuben först.Mvh manneSent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
atropos Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Så då var jag väl redo igen för att se om det finns intresse för en träff här hemma hos mig ? kanske ligger lite fel i tiden pga semestrar och så men tänkte mig att ha träffen i slutet på augusti. kom gärna med förslag på datum jag är flexibel och kan nästan alla helger .. Citera
a.nilson Postat 6 augusti 2011 Postat 6 augusti 2011 Så då var jag väl redo igen för att se om det finns intresse för en träff här hemma hos mig ? kanske ligger lite fel i tiden pga semestrar och så men tänkte mig att ha träffen i slutet på augusti. kom gärna med förslag på datum jag är flexibel och kan nästan alla helger ..Kom med förslag. Kan jag så kommer jag. Citera
cheva Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 det låter bra kom med en datum så vi oxå från trelleborg Michael Citera
_Manne_ Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Är på om tiden funkar som vanligt!Mvh Manne ---- Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
atropos Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Då ska jag kolla lite vilket datum som passar bra för mig . men sidta helgen i augusti verkar vara en bra helg . så vad säger ni om lördagen den 27e kl 13 00 ?? Citera
Laggeman Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 Är i Jönköping den helgen, sen är jag borta i tre veckor därpå. Får nog hoppa på denna träffen tyvärr! Citera
Tweeny Postat 7 augusti 2011 Postat 7 augusti 2011 sjöbo va lite långt att åka... =( annars hade jag med velat komma... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.