atropos Postat 5 mars 2012 Postat 5 mars 2012 Har en tanke på månadsskiftet mars/april Lördagen den 31 eller Söndagen den 1.men det är flexibelt om det är fler som kan helgen innan eller helgen efter:ler:Mvh ChrilleÄr absolut på om inte mitt nya kar har kommit till dess Citera
Piggelin Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 Danmarksturen är nu inställd på grund av bristande intresse.....Tack o hej.... Citera
Basset Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 Båda dagarna (31 mars/1 april) funkar för träffen passar mig och farsan alldeles utmärkt! Citera
Chrille_B Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 Är absolut på om inte mitt nya kar har kommit till desslåter fint det, Mvh Chrille Citera
Chrille_B Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 Båda dagarna (31 mars/1 april) funkar för träffen passar mig och farsan alldeles utmärkt!härligt:smiley20:Mvh Chrille Citera
Chrille_B Postat 8 mars 2012 Postat 8 mars 2012 jag är också på! båda dagarna funkar för mig!du är så välkommen:smiley20:mvh chrille Citera
Chrille_B Postat 15 mars 2012 Postat 15 mars 2012 (ändrat) Hej igen!Har kommit fram till att söndagen den 1 April, drar i gång kl ca 11-12 passar bäst att ha en salträff.Skriv gärna i tråden om ni har några fraggar ni vill sälja eller byta alternativt vad ni är intresserade av för fraggar att köpa:smiley20:de som planera att kommaChristian Brorsson (Chrille_Emil Larsson (Emillarsson)Björn Mattisson (zemilor)Roger (Roger.S)Madeleine (Basset)Jörgen (Bulldog)Oscar (Heske)Michael (atropos)Macke LindqvistKen (osby0479)Magnus (_Manne_)kommer att pm´a alla som är intresserade av att komma med telefonnr och adress Om det finns fler som är intresserade så finns det plats:W:Alla är hjärtligt välkomna.Mvh Chrille Ändrat 15 mars 2012 av Chrille_B Citera
Heske Postat 15 mars 2012 Postat 15 mars 2012 Helt missat denna tråden, var ska ni träffas? Inte säker på att jag kan än, men hade varit trevligt:) Citera
Chrille_B Postat 15 mars 2012 Postat 15 mars 2012 Hej.Du är välkommen:smiley20:Träffen kommer att hållas hemma hos mig i Bromölla,(Norreskog) ligger 3 km utanför Bromölla.Helt missat denna tråden, var ska ni träffas? Inte säker på att jag kan än, men hade varit trevligt:) Citera
Heske Postat 15 mars 2012 Postat 15 mars 2012 Hyffsat långt, men det ordnar sig. Ska höra så vi inte har några andra planer först bara. Hade ni tänkt mitt på dagen eller mer en kvällsträff? Citera
Chrille_B Postat 15 mars 2012 Postat 15 mars 2012 Hej, tar en timme att köra ca, jag körde eslöv- bromölla tur o retur 5 dagar i veckan i 6 månader när vi hade jobb där nere Det var tur att du undrade om tiden(hade ju glömt att skriva den) men tänkte mig att starta vid 11-12 tiden..Mvh ChrilleHyffsat långt, men det ordnar sig. Ska höra så vi inte har några andra planer först bara. Hade ni tänkt mitt på dagen eller mer en kvällsträff? Citera
Heske Postat 15 mars 2012 Postat 15 mars 2012 Hej, tar en timme att köra ca, jag körde eslöv- bromölla tur o retur 5 dagar i veckan i 6 månader när vi hade jobb där nere Det var tur att du undrade om tiden(hade ju glömt att skriva den) men tänkte mig att starta vid 11-12 tiden..Mvh ChrilleNä, det e ju ingen katastrof. Låter som en bra tid, då slipper man komma hem så jäkla sent oxå. Skriv upp mig på intresselistan, kommer gärna om vi inte har något annat bokat:) Citera
Chrille_B Postat 15 mars 2012 Postat 15 mars 2012 Nä, det e ju ingen katastrof. Låter som en bra tid, då slipper man komma hem så jäkla sent oxå. Skriv upp mig på intresselistan, kommer gärna om vi inte har något annat bokat:)Du är så välkommen, Mvh Chrille Citera
a.nilson Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Måste kolla så inte sambon planerat nåt annat. Citera
Chrille_B Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 (ändrat) ]Hej igen!Har kommit fram till att söndagen den 1 April, drar i gång kl ca 11-12 passar bäst att ha en salträff.Skriv gärna i tråden om ni har några fraggar ni vill sälja eller byta alternativt vad ni är intresserade av för fraggar att köpa:smiley20:de som planera att kommaChristian Brorsson (Chrille_Emil Larsson (Emillarsson)Björn Mattisson (zemilor)Roger (Roger.S)Madeleine (Basset)Jörgen (Mr Bulldogg)Oscar (Heske)Michael (atropos)Macke LindqvistUlf (Uffe80)Ken (osby0479)Magnus (_Manne_)Stefan (Alberts)Anders (a.nilsson)kommer att pm´a alla som är intresserade av att komma med telefonnr och adress Om det finns fler som är intresserade så finns det plats:W:Alla är hjärtligt välkomna.Mvh Chrille Ändrat 16 mars 2012 av Chrille_B Citera
Chrille_B Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Kommer med om plats finnes.Stefan Albertssonhej. du är välkommen:smiley20:Mvh Chrille Citera
Chrille_B Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Måste kolla så inte sambon planerat nåt annat.hej.du är välkommen:ler:Mvh Chrille Citera
Mr Bulldogg Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 ]Hej igen!Har kommit fram till att söndagen den 1 April, drar i gång kl ca 11-12 passar bäst att ha en salträff.Skriv gärna i tråden om ni har några fraggar ni vill sälja eller byta alternativt vad ni är intresserade av för fraggar att köpa:smiley20:Hej!Är intresserad av att köpaBlåa zoanthus Gula zoanthus Även andra färgglada zoanthusRöda discosomaBlåa discosomaLiten Fungia (ej grön)Visa gärna bild på vad ni har att sälja och pris!Har nyligen startat upp mitt kar så jag har tyvärr inget att byta med ännu...MVHJörgen Citera
Piggelin Postat 18 mars 2012 Postat 18 mars 2012 (ändrat) Fel post Ändrat 18 mars 2012 av Piggelin Citera
Chrille_B Postat 22 mars 2012 Postat 22 mars 2012 Hej.Nu börjar det närma sig med saltträffen.Var: Harabacksvägen 10 BromöllaNär: Den 1 April start vid kl12Medtages: Glatt humör och frågor-Tummen uppMvh Chrille Citera
MaddeI Postat 22 mars 2012 Postat 22 mars 2012 Finns det ev plats för en till, plus ett barn?/Madde Citera
Chrille_B Postat 22 mars 2012 Postat 22 mars 2012 Hej.visst finns det plats.du är välkommen.Mvh ChrilleFinns det ev plats för en till, plus ett barn?/Madde Citera
Tweeny Postat 24 mars 2012 Postat 24 mars 2012 ååååh, det hade varit skojj. men känner att det är lite för långt att åka. får vänta tills nån mer i närheten fixat nått... =) Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.