Shark Of Sweden Postat 30 oktober 2007 Dela Postat 30 oktober 2007 Ted är 10:e oki? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rasmus Postat 30 oktober 2007 Dela Postat 30 oktober 2007 Kan ju passa på och fråga om intresse finns för frag. Jag har egentligen inte så mycket att fragga förutom min gröna stjärnpolyp (samma som i avataren).Så finns intresse för att man ska ta med någon så hojta till! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Shark Of Sweden Postat 30 oktober 2007 Dela Postat 30 oktober 2007 Fraggar av Grön stjärnpolyp e uppskattat!:-) Har brun om du vill byta!:-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 31 oktober 2007 Dela Postat 31 oktober 2007 Ingen verkar riktigt hålla i ordförandeklubban här. Jag har frågat ted o han kan den 10:e, o flest röster på detta...så nu spikar vi detta datum.Jag mailar ted nu o ber att han meddela klockslag via tråden "diskutera med bioted". Jag förmodar att vi nu är för sent ute att skaffa en föreläsare, så jag ber Ted fundera ut nåt..annars får vi väl nöja oss med att "tjata", dricka kaffe o byta fraggar o köpa fina koraller av ted. Inte fel de heller.MvhJonas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Shark Of Sweden Postat 31 oktober 2007 Dela Postat 31 oktober 2007 Det är redan spikat! :-) 10: nov kl 18.00 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Shark Of Sweden Postat 31 oktober 2007 Dela Postat 31 oktober 2007 kolla länken:https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=19520 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 31 oktober 2007 Dela Postat 31 oktober 2007 kolla länken:https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=19520Gott!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 7 november 2007 Dela Postat 7 november 2007 Bumpar bara lite om någon missat detta. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.