Gå till innehåll

Saltträff v.götaland?


pimo

Saltis/fragg träff hos BioTed Marine! Bästa datumet?  

35 användare har röstat

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Rekommenderade inlägg

  • Svar 107
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Kombinationen av Pwins kar i Lindome och en ny intressant butik som jag ännu inte besökt är tillräckligt lockande för att göra resan. Jag kommer i vilket fall förbi Gbg den helgen, och en fraggträff och möjlighet att träffa andra trevliga akvarister vore bara bonus för mig.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Klart att man kan se till att ett visst datum vinner om man röstar flera gånger som Dallaman;)

Beroende på hur det ser ut den lördag som vinner med övriga aktiviteter som jakt ex, kan tänkas ni får besök från Skånelandet i form av mig. Inga fraggar än att ta med, men jag kanske får komma iaf?

Inte varit på Bioted än so why not.................

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag ser det lagge,verkar som dallaman röstat dubbelt

jag tryckte men inget hände så jag testa igen sen ploppa de upp 2 röster från mig, men får väl räkna tjejen som röst nr2 :)

men jag kan veckorna därpå oxå.

har lite fraggar (acrop) jag kan ta med

men denna hysteri om aefw blir man lite fundersam.... kanske sätta upp ett fraggkar mer coralcure i ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...