fiend Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 http://biphome.spray.se/jordstralningscentrum/vatten.htmJag har redan beställt en vattenvirvlare till mitt akvarie!"Akvarier Fiskar ynglar av sig bättre, blir mer livskraftiga, färre vattenbyten, mindre beläggning på akvarieväggarna. "Att jag inte såg detta tidigare! Mvh FredrikPs. Viss ironi kan förekomma i ämnetDs. Citera
Wiking Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Killen måste ligga ruskigt bra till för ett framtida Nobel pris Citera
Raketforskaren Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Den där typen av humbug gör mig väldigt beklämd. Det är väl inga problem om de håller på och trollar för sig själva, men tyvärr så lyckas de ju pracka på lyckligt ovetande kunder den där smörjan.Men vem vet, det där kanske en riktig mirakelkur. Jag skall nog beställa en direkt. Citera
oveb Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Mouahaha, hade inte vatten redan från början varit bipolärt så hade mänskligheten inte funnits !. Citera
stigigemla Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Det skall finnas en vetenskaplig grund bakom detta. Jag har faktiskt sett ett TVprogram om det. I och med att vattnet är bipolärt kan det arrangera kedjor av vattenmolekyler. + sidan attraherar - sidan av nästa vattenmolekyl och så vidare. Tyvärr så är effekten ytterst svag och resultatet mycket instabilt men tanken kanske går ihop med att algmagneter (i rör) faktiskt fungerar. De börjar bli vanliga till trädgårdsdammar.Men någon "effekt" av dessa kedjor gick inte att påvisa. Citera
Trilobite Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Hehe - man kan köpa plus-minus gurkor av samma snubbe (vattnade med plus-minus vatten).Han säljer även denna magiska lilla pryl:Medaljong, ett smycke i blomform som passar både tjejer och killar. Rapporteras reducera uppkomna problem, men även för att skydda i förebyggande syfte. Undrar ni om pris? ENDAST 1350 spänn!Eftersom problemen inte specificeras antar jag att det är ett potenssmycke... Citera
jorgas Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Eftersom den löser kalk enligt beskrivningen borde den vara ypperlig att använda som kalkreaktor. Då var den rentav billig Citera
Laggeman Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Han borde ta kontakt med systembolaget också, de kommer ju mångdubbla sin försäljning utav fulvin då den gör det mycket godare också! Och öl o annat ska ju också fungera. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.