Nizztos Postat 28 oktober 2007 Dela Postat 28 oktober 2007 Är dessa revsäkra? Tänker då inte främst på koraller utan snäckor, eremiter och andra lägre djur. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted Camenius Postat 28 oktober 2007 Dela Postat 28 oktober 2007 Min är ca 8cm och har aldrig rört vare sig snäckor, eremiter eller rörmaskar. Det är väl de lägre djur jag skulle se om de minskade i antal o då finns de i varierande storlek. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 28 oktober 2007 Dela Postat 28 oktober 2007 Jag har haft min i 2 år och jag har inte haft några problem med den på mitt rev. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dykaren Postat 28 oktober 2007 Dela Postat 28 oktober 2007 Små räkor och fiskar är väl inte hundra procent säkra.... men nära nog. Det är fredlig och trevlig fisk. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 29 oktober 2007 Dela Postat 29 oktober 2007 Vill dock tillägga att min var först i mitt förra 240L akvaire och en pain in the ass för alla nya fiskar som tillkom. Sen alla fiskarna fick flytta till det nya karet har det dock lugnat sig massor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
xxxperxxx Postat 29 oktober 2007 Dela Postat 29 oktober 2007 Har haft två st i olika akvarier. Funkar fint. Dock kan de vara lite hetsiga mot akvaristen själv! Antar att små räkor kan ligga lite risigt till dock. Alltså riktigt små. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.