zeke66 Postat 30 oktober 2007 Dela Postat 30 oktober 2007 Jag har en scopas i dag i min burk och funderar på att köpa en flavencens med. Går det eller kommer dom att börja slåss? I övrigt i burken är det bara snälla fiskar men det är just scopasen som är ett frågetecken..Man kanske skulle ha köpt dom båda samtidígt men nu var detta inte möjligt då scopasen hände med från en av mina andra burkar som jag uppgradera.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 30 oktober 2007 Dela Postat 30 oktober 2007 Jag har både och i mitt kar. De kom inte ner i karet samtidigt och de slogs en del första dagarna och det gällde även när jag tillförde ytterligare en Flavecens. Jag tror inte du behöver vara orlog för att det blir för vilt i karet om du matar samtidigt och det rätt rikligt första dagarna (under förutsättning karet är tillräckligt stort). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 30 oktober 2007 Dela Postat 30 oktober 2007 Sätt gärna en spegel på rutan också så får scopasen något annat än de nya flavecens att fundera över. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 30 oktober 2007 Dela Postat 30 oktober 2007 Jag har en scopas i dag i min burk och funderar på att köpa en flavencens med. Går det eller kommer dom att börja slåss? I övrigt i burken är det bara snälla fiskar men det är just scopasen som är ett frågetecken..Man kanske skulle ha köpt dom båda samtidígt men nu var detta inte möjligt då scopasen hände med från en av mina andra burkar som jag uppgradera..Tycker du ska prova...kan mkt väl gå...men helt säker kan du aldrig vara.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zeke66 Postat 30 oktober 2007 Författare Dela Postat 30 oktober 2007 Oki då får jag ta och köpa mig en =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 30 oktober 2007 Dela Postat 30 oktober 2007 Mycket vaker fisk i mitt tycke! Hoppas du ska bli lika nöjd! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zeke66 Postat 30 oktober 2007 Författare Dela Postat 30 oktober 2007 Ja jag gillar faktis min scopas med tycker att den är fin i färgerna. Många har jag hört tycker scopas är tråkig i färgena men jag gillar den =).. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
elNico Postat 30 oktober 2007 Dela Postat 30 oktober 2007 Ja jag gillar faktis min scopas med tycker att den är fin i färgerna. Många har jag hört tycker scopas är tråkig i färgena men jag gillar den =)..Jag håller med dej, den e helt klart underskattad! Och med tanke på att den ofta säljs för halva priset jämfört med andra Zebrasomor så e den ett riktigt kap. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.