Gå till innehåll

flavencens


zeke66

Rekommenderade inlägg

Jag har en scopas i dag i min burk och funderar på att köpa en flavencens med. Går det eller kommer dom att börja slåss? I övrigt i burken är det bara snälla fiskar men det är just scopasen som är ett frågetecken..Man kanske skulle ha köpt dom båda samtidígt men nu var detta inte möjligt då scopasen hände med från en av mina andra burkar som jag uppgradera..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har både och i mitt kar. De kom inte ner i karet samtidigt och de slogs en del första dagarna och det gällde även när jag tillförde ytterligare en Flavecens. Jag tror inte du behöver vara orlog för att det blir för vilt i karet om du matar samtidigt och det rätt rikligt första dagarna (under förutsättning karet är tillräckligt stort).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en scopas i dag i min burk och funderar på att köpa en flavencens med. Går det eller kommer dom att börja slåss? I övrigt i burken är det bara snälla fiskar men det är just scopasen som är ett frågetecken..Man kanske skulle ha köpt dom båda samtidígt men nu var detta inte möjligt då scopasen hände med från en av mina andra burkar som jag uppgradera..

Tycker du ska prova...kan mkt väl gå...men helt säker kan du aldrig vara..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag gillar faktis min scopas med tycker att den är fin i färgerna. Många har jag hört tycker scopas är tråkig i färgena men jag gillar den =)..

Jag håller med dej, den e helt klart underskattad! Och med tanke på att den ofta säljs för halva priset jämfört med andra Zebrasomor så e den ett riktigt kap.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...