Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Jag har en scopas i dag i min burk och funderar på att köpa en flavencens med. Går det eller kommer dom att börja slåss? I övrigt i burken är det bara snälla fiskar men det är just scopasen som är ett frågetecken..Man kanske skulle ha köpt dom båda samtidígt men nu var detta inte möjligt då scopasen hände med från en av mina andra burkar som jag uppgradera..

Postat

Jag har både och i mitt kar. De kom inte ner i karet samtidigt och de slogs en del första dagarna och det gällde även när jag tillförde ytterligare en Flavecens. Jag tror inte du behöver vara orlog för att det blir för vilt i karet om du matar samtidigt och det rätt rikligt första dagarna (under förutsättning karet är tillräckligt stort).

Postat
Jag har en scopas i dag i min burk och funderar på att köpa en flavencens med. Går det eller kommer dom att börja slåss? I övrigt i burken är det bara snälla fiskar men det är just scopasen som är ett frågetecken..Man kanske skulle ha köpt dom båda samtidígt men nu var detta inte möjligt då scopasen hände med från en av mina andra burkar som jag uppgradera..

Tycker du ska prova...kan mkt väl gå...men helt säker kan du aldrig vara..

Postat
  • Författare

Ja jag gillar faktis min scopas med tycker att den är fin i färgerna. Många har jag hört tycker scopas är tråkig i färgena men jag gillar den =)..

Postat
Ja jag gillar faktis min scopas med tycker att den är fin i färgerna. Många har jag hört tycker scopas är tråkig i färgena men jag gillar den =)..

Jag håller med dej, den e helt klart underskattad! Och med tanke på att den ofta säljs för halva priset jämfört med andra Zebrasomor så e den ett riktigt kap.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.