Clownen Postat 3 december 2007 Postat 3 december 2007 En mans passion:http://youtube.com/watch?v=iJafBtRDTokKänns som det är dags för en uppgradering snart ...Enjoy Citera
GustavF Postat 3 december 2007 Postat 3 december 2007 Verkligen mäktigt. Skulle kunna säga att det nästan är för stort, men då är det nog bara avundsjukan som talar.Undrar om han ger sig sjävl någon rabatt på Deltec-prylar? Skulle kunna tänka mig att den del av innehållet är bytt mot Deltec-grejer också Citera
Ricke Postat 3 december 2007 Postat 3 december 2007 Kändes som de stora fiskarna trängdes, men det var kanske bara en liten del av karet man såg. var inte så mkt simyta. men vilket kar annars. Citera
pimo Postat 3 december 2007 Postat 3 december 2007 om man har ett akvarie för flera miljoner så har man antagligen ett kraftigt bensindrivet elkraftverk eller liknande. Citera
Hultis Postat 3 december 2007 Postat 3 december 2007 inga dåliga färger på firrarna där inte.. Citera
Sunny Postat 3 december 2007 Postat 3 december 2007 har for mig att det redan ska finnas en trod med samma film o amne ?Mvh,Sunny Citera
Laggeman Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Filmen har varit uppe innan Sunny, men jag hittade den inte själv efter att ha kollat runt lite, kan ha förekommit i ett annat ämne. Oavsett så är det ett väldigt fint kar, men det känns lite trångt fram mot rutan, inte det där fria simytan man önskar själv. Citera
Clownen Postat 4 december 2007 Författare Postat 4 december 2007 har for mig att det redan ska finnas en trod med samma film o amne ?Mvh,SunnyDet kan stämma, jag kom ärligt talat inte ihåg om jag hade sett en film från detta kar på guiden eller någon annanstans tidigare men eftersom jag inte hittade den under filmer så la jag upp den ändå, hoppas inte alla sett den tidigare.Mvh Peter Citera
teggner Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Jorå det var en fin filmsnutt, hur många liter ligger karet på? Citera
Sunny Postat 4 december 2007 Postat 4 december 2007 Det kan stämma, jag kom ärligt talat inte ihåg om jag hade sett en film från detta kar på guiden eller någon annanstans tidigare men eftersom jag inte hittade den under filmer så la jag upp den ändå, hoppas inte alla sett den tidigare.Mvh PeterHehe menade inte so... verkar som om monga missat den endo,tenkte mest om filmen redan fanns so kunda man ju bumpa den.. men uppmuntrar helt klart ditt beslut... alltid kul o bli pomind eller oter sevackra akvarium som denna... min froga ar dock nar kommer en ny upp po ditt vacka kar Peter ? Mvh,Sunny Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.